Test is niet duidelijk

Discussion in 'Zwanger worden' started by Brigit, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    1,879
    13
    38
    Female
    Ik ben brigit en kom jullie vergezellen. Ik heb al sinds een paar weken wat symptomen die ik niet kan thuis brengen, voelt als een virus die niet door wil zetten. Volgende week donderdag moet ik pas ongesteld worden.
    Ik heb last van:
    - elke dag misselijk gevoel vorige week steeds na het eten en sinds deze week het gevoel dat ik juist moet eten en dan is het over. Heel de dag trek.
    - Opgeblazen buik en erg winderig. Van het weekend kon ik niet naar de wc en sinds maandag moet ik elke dag rennen. Winderigheid is gelukkig iets minder.
    - Menstruatie buikpijn zeg maar in onderbuik maar voelt heel erg als spierpijn en voelt heel zwaar. Alsof ik de hele dag buikspier oefeningen heb gedaan.
    - mijn borsten (klieren) doen pijn
    - af en toe ineens heel erg koud. Kan dan 3 truien en 5 paar sokken aantrekken heb het dan ijskoud.

Doordat ik bovenstaande klachten heb, heb ik gisteren en vandaag test gedaan (clear blue) ze waren beiden de eerste 10 minuten negatief. Had de 1e gewoon laten liggen kwam ik uur later boven stond er ineens een kruisje! Apotheek gebeld en die adviseerde volgende ochtend bij eerste urine opnieuw te testen. Vanochtend 2e test gedaan, hetzelfde verhaal. Bij de apotheek vertelde ze ook dat het streepje die het kruisje maakt alleen komt als het hCG hormoon in je urine zit, heb dit verder ook gelezen op andere forums. Maar in de bijsluiter staat dat het na 10 minuten niet meer betrouwbaar is. Volgende week ga ik wel weer testen maar dit maakt mij toch erg onzeker en is wel erg spannend. Ben ik het nou wel of niet?

Brigit

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    Deze vraag kun je beter in het FEB topic of in het Maart topic stellen.. losse vragen worden nl snel gesloten..maar om even op je vraag te komen..

Als je banner klopt dan kun je nu nog niet positief testen.. dan moet je zeker nog 8 dgn tot je volgende mensruatie.. en bent dus nog niet overtijd.. of je laatse ongi is neit echt geweest, maar heel licht.. anyhow.. ik krijg nooit na een uur nog een + als ik niet zwaner ben.. alleen een + bij zwangerschap.. soms komt er wel een heel dun vertikaal streepje te staan wat een plusje maakt, maar dat telt idd niet.. het vertikale streepje moet net zo breed zijn als de horizontale.. hij mag wel licht zijn.. als ie maar breed is..

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    1,879
    13
    38
    Female
    ja hij is breed, net zo breed als de - streep.
    Ik zag later nadat ik dit had geplaatst idd dat er ook een forum was voor zwangerschaps testen ed. Ben daar verder gegaan.
    sorry had een beetje haast moest mijn verhaal kwijt :)

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

verkeerde plek om dit te vragen, gemeld aan moderators

5. Brigit, ik denk dat je topic het beste thuis hoort onder 'zwanger worden', daarom heb ik hem verplaatst.

Share This Page