Weet niet of ik het hier goed plaats, maar weet niet waar anders... 17okt ben ik, na 7mnd pil slikken, gestopt met de pil omdat ik vrijwel elke 2 weken bloed verloor met deze pil. De ha wilde dat ik m'n lijf even rust geef.op t moment dat ik stopte zat ik middenin een strip en had ik weer een bloeding. Daarna 19nov ongesteld geworden en nu op dag 17 weer ongesteld!? Heb dit zonder pil nog nooit meegemaakt. Moet ik nu opnieuw gaan tellen? Zal ik dan geen eisprong hebben gehad? Heb iig geen eisprong kwaaltjes gehad... Ik had wel eergisteren en gisteren enorme nekpijn en dat heb k altijd als ik ongesteld word... Bedankt!
Ik denk dat je door midden in de pil bent gestopt je cyclus helemaal door de war hebt geschopt. Waarom heb je niet gewacht tot de laatste pil? Was Mss wel makkelijker geweest. Je zult nu toch moeten afwachten. Ik stopte met de pil en kreeg 5dg nà mijn menstruatie ook weer een bloeding van 3dg. De HA zei dat dit normaal was en ik moest afwachten. Succes!
Denk dat het inderdaad nog met de pil te maken heeft. Ontpillen moeten veel vrouwen namelijk als ze stoppen met anticonceptie.
Melanie: Zoals in m'n stukje ook staat ben ik op advies van de huisarts gestopt. Ik werd al die maanden bijna elke 2 weken ongesteld en dit was niet goed.. Daarom is de strip niet afgemaakt. M'n lichaam was toch al in de war... Na t stoppen duurde t 5 weken voor ik ongesteld werd en nu dus 2 weken.. Wbm: Ok, zal wel goed komen dan. Thanks