Eisprong na 7 dagen ongesteld te zijn geweest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mom2Be92, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hoi dames,

Ik vroeg me af of dit mogelijk is... Ik ben vorige week zondag 27 sept ongesteld geworden... Vandaag precies een week erna voel ik steken in mijn lage rug.... Voelt net als me eisprong alleen aan de achterkant.... Het is net aan de linkerkant...waarvan je kan denken dat het me eisprong is.... We proberen al 6 maanden zwanger te raken zonder geluk terwijl mijn dochtertje in de eerste ronde was gelukt... Nou vroeg ik me af... Kan het zijn dat ik gewoon eerder dan ik denk me ovulatie krijg?? Want wanneer ik denk dat ik mijn ovu moet krijgen heb ik nooit 2 duidelijke strepen...

Ik hoop dat iemand dit weet of in soortgelijke situatie heeft gezeten en dat ze een verklaring hiervoor hebben

Gr

2. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Kan had hem deze mnd ook 7 dagen na menstruatie

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Heb je een regelmatige cyclus? Meestal heb je je eisprong ongeveer 14 dagen voordat je ongesteld wordt. Bij mij js het 17 dagen daarvoor.
    Dus als je een cyclus heb van 30 dagen, dan heb je waarschijnlijk op dag 16 de eisprong. Maar heb je een cyclus die 25 dagen is, dan heb je eisprong al op dag 11 van de cyclus.
    Als je een hele lorte cyclus hebt kan het dus wel dat je op dag 7 al een eisprong hebt. Heb je nu nog geen ovutests gedaan?

4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.277
    25.751
    113
    Heb je er al aan gedacht om te gaan tempen? Dan kom je er achter wanneer je ei echt is. En misschien eerder beginnen met ovu testen.
    Ik zou iig vanavond nog even klussen ;) je weet maar nooit!

5. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Ik heb normaal best wel een normale cyclus.....alleen de laatste 3 maanden ben ik een dag verschoven.... Normaal had ik om de 14 dagen me ovu en dan me ongi op zaterdag en nu is het op zondag en vandaag heb ik ineens een weeïg gevoel bij me lage rug .... Heel raar

6. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Probeer een ronde te temperaturen. Ovulatietesten werken bij mij ook voor geen meter (heb alleen die van de action gebruikt, misschien daarom) door te tempen kan je het beste achterhalen wanneer je eisprong is. Succes!

7. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Dankjewel meiden!
    Ja die van de action werken voor geen meter nee! Ik ga volgende maand als het nog niet raak is proberen met tempen...hoe gaat tempen in zn werking?

Deel Deze Pagina