Goedemorgen dames Morgen heb ik mijn 1e echo ik ben dan 7w en 2d. Ik ben zo bang dat het hartje niet klopt of dat er een leeg vruchtzakje zichtbaar zal zijn De verloskundige wou een vroege echo doen ivm eerdere miskramen rond de 5/6 weken. Sinds ik weet dat ik zwanger ben durf ik niet te genieten als ik erover praat denk ik stel het gaat mis en dan verheug ik me er nu zo op. Ik slaap de laatste tijd ook super slecht ben wel heel erg moe maar om half 6 meestal wakker door het nadenken en dan kom ik niet meer in slaap. De vk gaf aan dat als er niks zichtbaar is k niet meteen in paniek moet schieten omdat het kan zijn dat ik minder lang zwanger ben dan dat ik denk, echter ben ik op 17september voor het laatst ongesteld geworden en heb op 14 oktober keer positief getest. Hierdoor lijkt het mij onmogelijk dat ik minder lang zwanger ben.
Ik was ook heel erg nerveus voor de 1e echo. Ook heel bang geen hartje te zien. Ik heb vorige week met 7+1 een (uitwendige) echo gehad en er was meteen een prachtig kloppend hartje te zien en een vruchtje wat prima op schema zit Volgende week met 9 weken een 1e echo bij de vk, ben nog altijd altijd angstig ook door een eerdere mk. Maar probeer vertrouwen te krijgen in je lichaam en je hebt morgen vast een prachtige echo
Believe ik leef met je mee... Dinsdag hebben wij de eerste echo. En ik vind het doodeng. Ook bang dat we geen hartactiviteit zien. Jij hebt je angst door de miskramen . Dat deel ik niet. Wij zijn bijna tien jaar bezig geweest voor een eerste. En het maakt mij bang dat er straks niets is. Laten we duimen dat we beiden een goeie echo hebben!!
Ik deel je angst. Dinsdag hebben we onze tweede echo, maar de eerste waar er normaal gezien een hartje op te zien zou zijn. Ik ben dan 6w1d. Hier ook een ganse historie met miskramen, de schrik zit er goed in om weer een stilstaand echobeeld te krijgen
Sorry voor de late reactie! Gelukkig was de echo goed! Het hartje klopt en langzaam krijg ik er steeds meer vertrouwen in nu. Het was helaas nog niet goed op te meten maar ik zou ongeveer 6w en 5d zijn, dus 4 dagen minder dan dat ik dacht. Lieve Mayaatje ik hoop zo dat jouwn echo goed is! 10 jaar is niet niks natuurlijk! Ik gun het je zo en zal een kaarsje voor je branden! Wishfulldreaming heel veel succes vandaag ik hoop voor je dat vandaag het hartje ook mooi zal kloppen!
Wat fijn believe dat alles goed was!! Wij hadden gelukkig ook een goed kloppend hartje en mooi op termijn.