is dat nu waar van die ananas dat die weeen opwekt? en kun je wel gewoon ananassap drinken of taksi waar ananas inzit? ( de blauwe variant) want die vind ik erg lekker! de een zegt dat het een fabeltje is en een ander weer niet?
Volgens mij kun je gewoon annanas eten hoor! ...er zijn wel heel wat verhalen over dingen die weeen op zouden wekken...maar denk dat veel ook wel fabeltje zijn..drink maar gewoon lekker je taksi... Liefs San
Ik weet van een vriendin die een tweeling kreeg dat ze te vroeg weeën had en dat de gyn in het ziekenhuis had gezegd dat ze geen ananas moest eten of drinken. Dus het zal misschien wel wat doen, maar ik geloof niet dat dat geldt als je ergens midden in je zwangerschap bent, maar meer als je toch al bijna zover bent ofzo.... maar het fijne weet ik er ook niet van.
Ha, ik ben al de hele zwangerschap zo gek op ananas, maar niks geen weeen hoor, Maar als het toch wel werkt, dan ga ik met een paar weekjes nog even wat heftiger aan de ananas, LOL
Tja, ze zeggen het... maar ze zeggen zoveel. En volgens mij kan ananas of tonic of wat dan ook alleen weeën opwekken als je lichaam er klaar voor is om te bevallen. Dus gewoon lekker eten hoor, ik ben zelf ook gek op ananas. En nergens last van. Groetjes, Wendy
Mijn gynecoloog zei dat ik veel ananas (wel verse) moet eten. Chinees eten en veel sex moest hebben zou ook helpen de weeen op te wekken (ookal moest ik daar niet aan denken). Maar helaas, het hielp helemaal niks bij mij. Ik denk dus dat taksi trinkel wel mag want dat is nietvers.
ik eet gewoon verse ananas hoor.. en heb dat ook tegen de vlos gezegd, en is geen probleem, schijnt om het hart te gaan
bij ananas gaat het om het hart, maar ik hoor van zoveel mensen dat het niet eens werkt. Het SOMS als je al weeen hebt maar echt eerder opwekken doet het niet! Kindje komt toch pas wanneer het er klaar voor is zij mijn verloskundige!
Taksi kan je wel gewoon drinken, en sinds ik zwanger ben eet ik veel ananasringen uit blik, ik maak het blikje al open met mn jas nog aan hahahaha
ik ben op een ananas plantage in Sri lanka geweest en kan me herinneren dat de gids vertelde dat vrouwen daar het ananas hart gebruiken om een abortus op te wekken als ze niet zwanger wilde zijn. Dat verhaal is me altijd erg bij gebleven....maar ik heb er na nooit meer iets over gehoord. Ik eet wel verse ananas
het gaat idd om het ananas hart, maar ik heb nog maar heel zelden gehoort dat het ook hielp . Net als van tonic en framboosbladthee - nu helpt dat laatste overigens wel weer om je baarmoeder te versterken en zorgt voor een sneller herstel na de bevalling.
Het gaat inderdaad om het ananashart en je moet er gemiddeld een stuk of 50 helemaal moet opeten (in 1x) wil je het risico lopen dat het enig negatief effect heeft op je zwangerschap. Je kunt dus echt gerust een ananas eten hoor!
Ze zeggen dat je dan echt een hele annanas op moet eten dus alleen de schil eraf en dan met hart en al de ananas opeten .... Maar t is echt een bakerpraatje
Het schijnt te zijn dat je het HART van de ananas moet eten. Maar zoals alle dingen die je kunt doen, zoals sex hebben enzo werkt dit alleen als de baby er toch al klaar voor was om te komen.. Let op mijn woorden IK HEB ALLES GEPROBEERD hahahahahahaha
als het al werkt ,doet het dan alleen als je lijf er al aan toe was ,en net nog een laatste zetje nodig had!