Vandaag bij de VLK geweest! Hij is geschat op 3,5 kilo en ongv 48-50 cm groot nu. Hij zit helemaal klem met zijn hoofdje in mijn bekken en kan nog nouwelijks daar bewegen. Zijn schouders zaten ook laag. Wat het precies inhoudt zou het niet weten hahaha... Weet iemand van jullie het? De VLK zei dat het goed was, maar als ie minder gaat bewegen dan moet ik bellen. Als hij minder dan 5x per dag iets van zich laat merken.
Nou de kleine is dus goed ingedaald. zit al helemaal in de bevallings stand. Zodra je de baby minder voelt dan 5 keer per dag moet je even bellen
Ligt eraan wat raar lopen is? Ik doe nog van alles namelijk. Maar volgens me man loop ik als een GANS 8-[ En de kleine voel ik eigenlijk alleen in de avond ff beneden een keertje en zijn voetje een paar keer naar buiten drukken, maar echt actief is hij niet.
Zolang je de baby maar een paar keer voelt is het goed hoor. Voelt het alsof je een bowlingbal tussen je benen hebt hangen? Zo voelde het bij mij toen het kindje helemaal was ingedaald en vast lag. Trouwens... het zijn echt schattingen die de vk doet en ze kunnen er zo een halve kilo naast zitten (en een aantal cm) dus niet raar opkijken als je kindje straks toch iets kleiner of groter is! gr. Elle
Ik zou me niet te vastpinnen om dat gewicht en lengte want een VK kan dat amper inschatten van de buitenkant alleen een goede echoscopist kan dat redelijk met een echo maar anders heeft het geen waarde.. MAAR je bent helemaal klaar voor je bevalling zo te horen!
En dan moet het echt een goede echoscopist zijn, want ook de schattingen vanaf de echo's zitten er nog heel vaak naast, Maarrehm, die kleine van jou is er idd helemaal klaar voor...
Hij mag dan er helemaal klaar voor zijn maar echt zin om te komen heeft ie nog niet. Hij heeft weer aardig lopen bewegen vandaag.