Ik voel nu de baby bewegen (schoppen ofzo) en dan niet tegen m'n buikwand aan, maar in m'n vagina zeg maar. Kan dat wel? Voelt ook heel gek. Ik zit gewoon achter de pc. Misschien dat m'n buik wat inelkaar zit dat het daardoor komt? In ieder geval, het voelt heel vreemd en raar. Kleine schopjes(?) in m'n vagina... Wie heeft dit ook wel eens?
Hoi Hanna Raar he die schopjes. Ik voel het niet zozeer in mijn vagina, maar meer op mijn blaas ofzo. Alsof de kleine dat als springkussen gebruikt. Ben je onzeker over wat je voelt? Want dan moet je even naar je verloskundige bellen hoor. Beter dat je duidelijkheid krijgt dan dat je met vragen blijft zitten. Maar stiekem wel van die schopjes genieten ! Groet Ellenore
ik voel de beeb ook heel laag tegen mijn vagina aan..! Het doet ook echt pijn soms..! Maar ik heb dat dus ook
Hoe ver ben je eigenlijk? Is het wel de baby die je voelt? Ik voelde in mijn vorige zwangerschap ook iets vergelijkbaars, maar het was niet de baby, maar een blaasontsteking, die zeg maar 'steken' gaf in mijn vagina.
Ik voelde bij me vorige zwangerschappen ook de baby in me vagina, volgens mijn VK trapte/schopte de kindje naar beneden.. Liefs Jeanney
Ja sorry, dat was ik vergeten te vermelden. Maar ik ben nu 26 weken zwanger. Ik denk niet dat het een blaasontsteking is, want ik voel niets 'steken'. 't Is idd. meer een soort van 'kloppen'. En dan ook niet de hele dag hoor. Nu dus niet, gisteravond dus wel. Maar goed, zo te lezen kán het dus wel, je baby in je vagina voelen...
Dat geklop herken ik ook, en volgens mij is het de baby die dan de hik heeft. Ik voelde dat ook rond de 25 weken, en nu ik verder ben beweegt bij hetzelfde gevoel de buik veel meer. Geniet er maar van! Groetjes, Mickey
Ik voel dit ook, maar echt schoppen kunnen het niet zijn lijkt me, aangezien de baby al ingedaald ligt met het hoofdje naar beneden.
Ja heb ik ook, van de week leek het zelfs alsof iemand met een vinger in mijn vagina aan het wroeten was, heel erg rot gevoel! bar
Ja wat herkenbaar zeg. Echt best hard soms, alsof ze echt met een voet aan het porren is daar! Gek gevoel vind ik het