verkouden?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sandhya, Jan 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Mn zoontje heeft al erg lang dat hij erg veel slijm heeft als hij al een beetje verkouden dreigt te worden. na drie weken aanmodderen is hij er nu welgeteld een week vanaf.
    gistren de hele dag huilerig en hij heeft geslapen van half 8 (flesje 165cc) tot 3 uur (flesje 165 c) en werd vanmorgen kwart over 9 wakker en dronk zn flesje niet eens leeg. nu ligt hij weer te slapen.

vanmorgen werd ik dus wakker van zijn gekokhals naast mij. op zn buikje gehouden en op zn rug kloppen. daarna nog 3 keer gebeurd, en kokhals geluiden hij bleef er bijna in. proberen wat water te geven maar weer hetzelfde..
    hebben jullie dit ook en wat doen jullie hieraan?

hi blijft vrolijk als hij actief is..het is zon lekker ventje maar wordt er zelf zo gek van. wat als ik nu niet in de buurt ben. ben al 2 x doorgestuurd naar het kinderziekenhuis maar het is steeds..jaa verkoudheid blabla..neusspray helpt dus echt niet..er zit astma in de familie maar daar wordt ook geen gehoor aan gegeven..continu als hij ademt zon verkouden geluid maar niet echt snot ofzo beetje nast neusje alleen..

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vera heeft ook een week slijm opgehoest en moest daar ook van overgeven. Omdat Vera ouder is had ze daar m.i. minder last van.

Als je kleintje het benauwd heeft kun je even met 'm door de badkamer lopen met de douche heet aan.

Sterkte

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    He, dat is toch zo sneu, als zo'n kleintje zo verkouden is.
    Wat bij ons wel helpt, dat we de bovenkant van het ledikantje wat ophogen. En een gesneden ui in z'n kamertje. Stinkt wel erg, maar het schijnt goed te zijn.
    Jesse is trouwens vanaf de kerstdagen ook haast doorlopend wat snotterig. Soms een paar dagen heel erg, soms ook minder, maar ze vangen nu alle virusjes op die her en der zweven...

Share This Page