Ik kon geruime tijd niet inloggen, met mij meerdere verwacht ik. Kan iemand me vertellen wat de oorzaak hiervan was? LIefs, Mirre
Wat een opluchting! Vond het maar niks zonder m'n vertrouwde site. Voelde me ineens heel eenzaam..haha
Ik ben ook blij... zat er goed van te balen, begon me zowat te vervelen en jullie te missen haha. xxx
Lotte, Je schreef dat er onderhoud aan de database de reden was. Ehhhh ik heb geen techneut, maarre is dat iets wat jullie doen?? Ik ben namelijk ook op andere (honden) fora's aktief, maar daar 'melden' ze altijd vooraf keurig wanneer het onderhoud gedaan gaat worden en dat is erg plezierig Mirre
Ja Mirre .. we draaien dit forum op een eigen dedicated server en groot onderhoud wordt aangekondigd, alleen zoals nu wanneer het om een kleine aanpassing gaat doen we dat niet. Negen van de tien merken jullie er niks van alleen nu moest het board heel even dicht om te voorkomen dat er berichten zouden verdwijnen.
ja gelukkig wel. ik wilde net gaan vertellen dat ik zwanger ben deed ie het niet was niet zo erg hoor
spooky: alsnog dan gefeliciteerd!!! was ook wel even een beetje in paniek, je moet toch wat in je verlof