wie heeft tips, we zitten midden in de verbouwing, wat onze woonkamer moet worden is helaas nog niet klaar, wel al nieuwe kozijnen erin en nieuw glas. nu wilde ik daar eerst een geboorte stikker opplakken, maar die moet dan zo klein worden of er loopt een spijl doorheen en dat vin dik jammer. we hebben ook zo`n ooievaar die kan aan de buitenkant wel opgeplakt worden, maar erhangen doeken voor dus hebben we er zelf nik saan. wie heeft tips om de ramen toch leuk te versieren dat het opvalt. zo ziet het er nu uit, er zitten gele doeken achter de ramen tegen inkijk (gereedschap/machines die niet in het zicht hoeven te liggen) http://94.100.113.84/454150001-45420000 ... _kx3i.jpeg http://94.100.114.40/454150001-45420000 ... _j9-z.jpeg aan de zijkant van het huis hebben we nog 2 grote ramen(zitten in het gedeelte wat nu nog de woonkamer is) en daar komt de ooievaar te hangen. we hebben geen voortuin
je moet eens op de site kijken van babysticker.nl daar staan foto's van klanten op die ook zulke ramen hebben , kan je misschien toch ideeen opdoen
eventueel een vlag ? Ook heb je van die 'puntjes' die je ook hebt als een flat woning te koop staat, die hebben ze tegenwoordig ook met 'geboren' . En je kan misschien ook wel ballonnen aan de vensterbank buiten hangen? Wit en blauw/rose ? Dat valt zowiezo op!
Inderdaad ballonnen en misschien zo`n goedkope opblaas ooievaar. Mijn schoonzusje had de auto voor het huis staan en daar bovenop de ooievaar gebonden. Of zo`n ooievaar die "door" het raam vliegt.
Kijk eens op www.naamslinger.nl Daar kan je bijvoorbeeld de naam van je kindje als slinger krijgen. Je kan vragen of ze de slinger van boven naar beneden kan maken. En bij de kozijnen roze of blauwe ballonnen doen. Ik had ook en naamslinger, en kreeg er erg veel leuke reacties op.
Wát een gaaf huis! Er moet denk ik nog wel het een en ander aan gebeuren, maar het ziet er echt heel gaaf uit, de gevel met de daklijst! Verder weet ik eigenlijk niets, maar ik dacht, meld toch ff dat ik het een leuk huis vind
bedankt voor alle tips ik heb zo`n nijnthe vlag (nu nog een stok halen) die wilde ik samen met wat ballonnen ophangen, nu las ik ook ergen siemand had opblaas letters gehaald en die aan de binnenkant opgehangen, en wat rompertjes, sokjes, spuugdoekjes aan een lijn opgehangen voor de ramen. ik zal zo alle linken die jullie neer hebben gezet bekijken