hoe zit het nu met het kraampakket?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dinky, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja28

anja28 Lid

27 okt 2008
    57
    0
    0
    Op www.babyshoppen.nl kun je kraampakketten van Natalis bestellen (ruim € 25,- incl. verzendkosten). Is daarmee goedkoper dan etos en prenatal.
    Als je niet alles nodig hebt kun je ook losse spullen kopen (is goedkoper).
    Verder kun je daar dan ook goedkoop extra spullen kopen die volgens veel mensen op dit forum nog extra nodig zijn naast je kraampakket (zoals kraamverband en van die net-broekjes).

Ik kwam tot de conclusie dat het op deze manier goedkoper is.

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.044
    453
    83
    Vrouw
    Ik heb hem toevallig zaterdag gekocht bij de prenatal. Volgens mij zit alles erin. Was iets van 26 duro geloof ik.

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb hem gewoon van de mensiz verzekering gekregen maar ik heb vandaag bij de action een molton waterdichte hoes gekocht 2 persoons.

Want dat kleine plastic stukje zeil dat in het pakket zat van mijn zoontje hielp echt niks en was erg irritant met slapen.

Ben nog niet zwanger maar heb het iig al in huis en loop tegen die tijd niet te zoeken naar zo'n ding!

4. marjan77

marjan77 Bekend lid

waar is een ondersteek eigenijk voor?

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.818
    4.196
    113
    Hier hetzelfde verhaal. Hele pallets kraamverband aangesleept. Als manlief de etos inliep pakte de verkoopsters het bij wijze van spreken al uit het schrap :)

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.818
    4.196
    113
    Voor het opvangen van je placenta. En ik kon na de bevalling niet uit bed dus had en ook nodig om te plassen.

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hallo ik ben gisteren naar voorlichtingsavond geweest van mn kraambureau en die vertelde mij dat je daar ook gewoon een kraampakket kan kopen...Is dat miss een idee?
    Wel balen dat je hem niet krijgt van je verzekering.

8. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Ik heb mijn kraampakket vandaag binnen gekregen via mijn ziektekosten verzekering zat bj mij in het pakket.. Ik moest ook naar hun bellen voor mijn kraamzorg en hun hebben mij aangemeld bij de waarden! Je zou het dus ook nog even kunnen vragen bij je ziektekosten verzekering.. Ik ben trouwens verzekerd bij de menzis..

Succes

9. errisjuh

errisjuh Lid

6 jan 2009
    52
    0
    0
    sint michielsgestel
    ik was vandaag toevallig bij prenatal binne gelopen en zag daar ook idd een kraampaket..

10. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    ik heb hem gister bij een online winkel besteld, hoop maar dat ie gauw komt, want ik mag vanaf vandaag thuis bevallen :$

11. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik kan via mijn zorgverzekeraar ( de Friesland) een kraampakket krijgen, als ik t goed gelezen heb..

Deel Deze Pagina