Op www.babyshoppen.nl kun je kraampakketten van Natalis bestellen (ruim 25,- incl. verzendkosten). Is daarmee goedkoper dan etos en prenatal. Als je niet alles nodig hebt kun je ook losse spullen kopen (is goedkoper). Verder kun je daar dan ook goedkoop extra spullen kopen die volgens veel mensen op dit forum nog extra nodig zijn naast je kraampakket (zoals kraamverband en van die net-broekjes). Ik kwam tot de conclusie dat het op deze manier goedkoper is.
Ik heb hem toevallig zaterdag gekocht bij de prenatal. Volgens mij zit alles erin. Was iets van 26 duro geloof ik.
Ik heb hem gewoon van de mensiz verzekering gekregen maar ik heb vandaag bij de action een molton waterdichte hoes gekocht 2 persoons. Want dat kleine plastic stukje zeil dat in het pakket zat van mijn zoontje hielp echt niks en was erg irritant met slapen. Ben nog niet zwanger maar heb het iig al in huis en loop tegen die tijd niet te zoeken naar zo'n ding!
Hier hetzelfde verhaal. Hele pallets kraamverband aangesleept. Als manlief de etos inliep pakte de verkoopsters het bij wijze van spreken al uit het schrap
Voor het opvangen van je placenta. En ik kon na de bevalling niet uit bed dus had en ook nodig om te plassen.
Hallo ik ben gisteren naar voorlichtingsavond geweest van mn kraambureau en die vertelde mij dat je daar ook gewoon een kraampakket kan kopen...Is dat miss een idee? Wel balen dat je hem niet krijgt van je verzekering.
Ik heb mijn kraampakket vandaag binnen gekregen via mijn ziektekosten verzekering zat bj mij in het pakket.. Ik moest ook naar hun bellen voor mijn kraamzorg en hun hebben mij aangemeld bij de waarden! Je zou het dus ook nog even kunnen vragen bij je ziektekosten verzekering.. Ik ben trouwens verzekerd bij de menzis.. Succes
ik heb hem gister bij een online winkel besteld, hoop maar dat ie gauw komt, want ik mag vanaf vandaag thuis bevallen