hoe zit het nu met witverlies...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cyntje78, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb er ook last van.. dat t "nattig" is vind ik dan nog niet zo erg, maar dat het van onder al vrij snel niet meer fris ruikt ( zeg maar gerust stinkt) vind ik minder..

Ik ga me er niet vaker om wassen, zeker niet met zeep oid.. Dan loop ik weer kans op een schimmel infectie.. Daar zit ik ook niet op te wachten..
    Onder de douche en dan even goed naspoelen, dat er geen zeeprestje achterblijft wat kan irriteren..

2. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Ik heb afgelopen weekend ook 2 dagen dikke witte slijm gehad en nu niet meer. Heb nu alleen last van doorzichtig slijm. Hopelijk is dit een goed voorteken. Mag over een paar dagen testen dus ben benieuwd!

3. Rm1

Rm1 Actief lid

21 nov 2008
    150
    0
    0
    Gefeliciteerd nog voor degene die zwanger zijn!
    Ik heb gisteren ook last gehad van witverlies. Normaal heb ik dat ook wel eens (niet elke maand) maar volgens de calculator was het gisteren een dag na de innesteling. Iemand enig idee of dit een goed of slecht teken is? Ik hoop zo dat het deze ronde raak is! (hoop het natuurlijk weer veel te veel)

4. Dreamsz

Dreamsz Lid

7 dec 2008
    20
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb nooit last van witverlies. ik ben er 5 dec achter gekomen zwanger te zijn en ik weet dat ik op de dag van de eisprong dit wel had ! Ik moest me zelfs haasten naar de wc anders kon ik ander ondergoed aantrekken.Maar nu heb ik ook nergens meer last van,ik hoop dat dit wel goed is

5. SV1

SV1 Lid

3 dec 2008
    28
    0
    0
    Hoi,

Ik ben denk ik 1,5 week geleden ongi geweest, was 4 dagen te vroeg volgens cyclus. Maar heb nu sinds een kleine week veel wit verlies, begon met rekbaar slijm, nu is mijn slipje ongeveer steeds nat, en vandaag heel veel wit spul heb ik echt nog nooit gehad, heb vorige week en afgelopen zondag getest, maar die waren negatief, nu ik dit hier lees krijg ik toch weer een beetje hoop, maar ik durf niet weer te testen, wordt er echt gek van! Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben? Heb ook last van mijn maag, rommelig onder in mijn buik, en gevoelige borsten, lijkt wel of mijn bh steeds strakker gaat zitten.
    Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Weet echt niet wat ik er mee moet.

Liefs SV

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik had eergister wat bruinverlies (5 dagen na ei) en gister en vandaag een klein beetje glazig witverlies. Heb er geen inlegkruisje voor nodig. Ik lees overal over klodders e.d. dat heb ik niet. Wel nattigheid in mijn broekje. Heb ook wat meer doorzichtig waterige afscheiding.

Ben benieuwd wat het inhoud voor mij deze ronde.

Vorige ronde een lf gehad van 10 dagen. Zit vandaag 7 dagen na ei. Ik hou maar gewoon 14 dagen aan en dan zie ik wel of mijn ongi uitblijft. Maar van die afscheiding weet ik gewoon niet wat ik er van moet vinden, dus afwachten maar

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    ik had eergister wat bruinverlies (5 dagen na ei) en gister en vandaag een klein beetje glazig witverlies. Heb er geen inlegkruisje voor nodig. Ik lees overal over klodders e.d. dat heb ik niet. Wel nattigheid in mijn broekje. Heb ook wat meer doorzichtig waterige afscheiding.

Ben benieuwd wat het inhoud voor mij deze ronde.

Vorige ronde een lf gehad van 10 dagen. Zit vandaag 7 dagen na ei. Ik hou maar gewoon 14 dagen aan en dan zie ik wel of mijn ongi uitblijft. Maar van die afscheiding weet ik gewoon niet wat ik er van moet vinden, dus afwachten maar

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Oeps 3 keer :oops:.... mn laptop bleef hangen

9. hankie

hankie Actief lid

9 nov 2007
    109
    0
    0
    He kweb, we lopen gelijk.....
    Ik had gister beetje bruinverlies (7 dagen na ei)...
    spannende he. Ik kan ook over 6 dagen testen.

10. Aphrodite

Aphrodite Niet meer actief

Ik heb sinds vanmiddag wit verlies. Sinds mijn eisprong is mijn buik al heel gevoelig met een licht ongi gevoel en steekjes. Vandaag heb ik ook last van mijn borsten.
    Ik hoop zo dat het wat met zwangerschap te maken heeft allemaal.. maar mijn lichaam kan me ook goed voor de gek houden.
    Duurt toch nog wel even voor we het weten.

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb roze verlies gehad dag 4 en 6 na vermoedelijke eisprong en een temp dip. Uiteindelijk denk ik dat dit niks heeft betekent! Ik ben nog steeds niet ongi maar heb mijn ei toch later gehad denk ik....

12. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Zo jammer dat ik dit iets later zag.Zat net in een andere topic te kijken en nu zie ik dit.Ben er dut de hele tijd naar op zoek geweest en dit was de topic wat ik zocht.

Ik heb in 1x last heb van witte afscheiding.Ik kan er geen lijntjes van strekken het is gewoon een vies wit goedje.Normaal heb ik een dag voor mijn eisprong wel last van doorzichtige afscheiding en kan ik er lijntjes van trekken maar die heb ik ook gehad en nu 2 weken later heb ik dit.Ik ben een half jaar geleden gestopt maar heb dit echt nog nooit gehad.

Is dit een zwangersschaps symptoon of juist niet?

13. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb ook last van witverlies, nu 2 dagen..
    Echt prut wat eruit komt haha, voel het soms ook lopen :oops: !
    Dit gaat allemaal samen met die krampjes en steekjes.. Hoop zo dat dit goede tekenen zijn.

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Bij mij was het vlak voor het testen ineens waterige afscheiding. Niet heel erg veel, maar af en toe toch het gevoel van: oeps, ben ik ongesteld geworden ofzo?

En pas ver na positieve test (ongeveer vanaf 5 weken) begon het bij mij met romige witverlies...en niet zo een beetje ook.
    Moet ook een inlegkruis indoen......

15. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Dit is ook echt exact wat ik bedoel.En ik hoop met je mee op een goed teken

@assi Ik had net echt het gevoel effe van nou ik heb mijn nod vandaag omdat ik het ook voelde lopen alleen was het idd net water

Deel Deze Pagina