Anousje heb je ooit een mk meegemaakt ? Dat hakt er toch wel in en dan ga je dit doen. Bij mijn eerste had ik dit ook niet, toen teste ik ook pas laat en waren 2 testjes genoeg... En je ziet natuurlijk te veel op het forum hier want eigenlijk is het te zot voor woorden hoor.. Ik bedoel, je doet een test is die positief dan ben je zwanger en klaar... Nee iedereen wilt rijtjes zien die dan vooral heel goed oplopen... We maken onszelf idd helemaal gek
Ik snap het ook heel goed hoor dat je een rijtje wilt zien Ik deed er twee naast elkaar... Action en KV. Zo bang dat hij niet mooi op zou lopen, omdat je inderdaad veel leest hier haha.. Gewoon mee stoppen met lezen! Mocht het gebeuren, jezelf proberen te troosten met de gedachte dat de natuur het niet voor niets heeft afgestoten. Makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe lang wil je door gaan testen na een positieve test? Op een gegeven moment moet je wel stoppen
Hahahah ja is ook zo, nou ik was van plan morgen nog een pakje te kopen.... En als afsluiter de cb en dan ben ik klaar Dan ga ik de gyn bellen voor een echo Dit forum kan geruststellend zijn maar soms je een beetje gek maken... Maar ach loslaten maar Ik hou jullie op de hoogte hahaha
Heel goede ervaringen. Bleef spierwit als het negatief was & toen ik zwanger was, was de streep donkerder dan bij andere merken zoals action Zou ze zo terug gebruiken de volgende zwangerschap!