Zwanger worden maar eerder ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kimmy1995, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmy1995

kimmy1995 Lid

21 jul 2016
    5
    0
    0
    Nvt
    Weert
    #1 kimmy1995, 21 jul 2016
    Laatst bewerkt: 21 jul 2016
    Hoi ik ben kimberley, maar ben redelijk klein dus vandaar de naam kimmy.
    Ik zou nu zaterdag ongesteld moeten worden maar dit was niet geval. Ik was het dinsdag ineens en ben altijd regelmatig. (28 dagen cyclus soms een dag eerder en soms een dag later). Ik heb ook het spiraaltje met hormonen gehad ik weet de naam zo ff niet meer. Die is al sinds vorig jaar mei er uit. Sinds toen ben ik samen met mijn vriend bezig met klussen.
    Mijn vraag is dus nu is het normaal om eerder ongesteld te worden? Lengte van menstruatie is 5/7 dagen en nu was ik ineens 2 dagen ongesteld. Ik weet nu niet wat ik moet doen of wat er is met mijn lichaam ik heb dit nooit eerder meegemaakt. Ik heb ook ovuluatie testen gebuikt en nu bijna 2 weken geleden waren die positief en toen hebben we ook geklust.

Liefs,

Kimmy1995

2. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Was t echt een normale menstruatie? Rood bloed, stolseltjes etc? Zou ook een Innestelingsbloeding kunnen zijn. Komt niet zo vaak voor maar kan wel! Anders voor de zekerheid testje?

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Misschien heb je wel een innestelingsbloeding gehad. Je zou als je zaterdag je menstruatie moet krijgen en dit was niet je menstruatie maar een innestelingsbloeding, nu een test kunnen halen van het kruidvat. 2 voor 5 euro zijn heel gevoelig.
    En het kan dat je inderdaad wel eens eerder of later je menstruatie krijgt. Aangezien je denk ik niet tempt, is het lastig te beoordelen of je nu wel of niet of juist eerder een eisprong hebt gehad. Een positieve test is geen garantie dat je ei ook springt. Dat zie je dmv te tempen, achteraf na je eisprong. Je temp stijgt dan ongeveer 0.3 graden tov je temp voor je eisprong.
    Ik zou iig een testje wagen!

Je bedoelde de Mirena spiraal denk ik.

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Zou innesteling kunnen zijn geweest. Heb ik beide keren gehad. Wel korter, maar toch nog best flink wat bloedverlies. Direct erna nog geen pos. test. Paar dagen later begonnen vage kwaaltjes en ja zwanger dus.

5. kimmy1995

kimmy1995 Lid

21 jul 2016
    5
    0
    0
    Nvt
    Weert
    Bertje123 ik heb zowiezo altijd voor de zekerheid 2 voor 5 euro van de kruidvat ik ben namelijk ook misselijk de laatste tijd dus ik neem test mee dit weekend naar mijn vriend.
    En zoals Me26 zegt ja dat leek wel heel erg op een menstruatie idd

6. kimmy1995

kimmy1995 Lid

21 jul 2016
    5
    0
    0
    Nvt
    Weert
    Wanneer kan ik dan ongeveer het best testen de dag dat ik ongesteld zou moeten worden dat is zaterdag of nog een weekje er mee wachten?

7. daniellelove

daniellelove Actief lid

10 mei 2016
    123
    0
    16
    Liad electronics
    Made
    Je kan de test gewoon doen hoor zaterdag. En als die dan negatief is kan je alsnog een week later de volgende doen.

8. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik zou vandaag of morgen testen

9. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    Hey dames
    Ik ben nieuw hier .
    Ik heb een vraag ik ben nu 16 dagen overtijd geen een teken van mijn mestruatie ik ben altijd netjes optijd.ik heb 5 dagen na dat ik overtijd was een test gedaan die was nefatief en drie dagen later weer die was ook negatief en heb afgelopen maandag ook bloedtest gedaan die was ook negatief. En ik ben in de ochtend misselijk heb zware borsten en ben snel moe. En ik moet van de dokter tot mijn volgende menstruatie wachten. Heeft iemand hier ervaring mee ik zelf snap er niks meer van.
    Groetjes pris

10. kimmy1995

kimmy1995 Lid

21 jul 2016
    5
    0
    0
    Nvt
    Weert
    Dus je bent 16 dagen overtijd mag ik vragen wanneer je dan naar de HA bent geweest? Want lijkt me een beetje raar dat je moet wachten op je menstruatie als je die niet eens krijgt.

Liefs kimmy

11. pris92

pris92 Lid

21 jul 2016
    91
    5
    8
    NULL
    NULL
    Ik ben toen ik 5 dagen overtijd was naar de dokter geweest en die zij dat ik het een week aan moest kijken en dan weer moest testen en toen er een week.voorbij was ben ik weer naar de dokter gegaan en toen.heb ik wen bloed test gedAAN en die was ook negatief en.toen heeft de assistennte gezegt dat ik nog een maand moet wachten

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Gezien dat je al naar huisarts bent geweest denk ik dat er voor nu niets anders op zit dan te wachten of volgende menstruatie wel komt.
    Het gebeurd heel af en toe dat er menstruatie wordt overgeslagen.

13. kimmy1995

kimmy1995 Lid

21 jul 2016
    5
    0
    0
    Nvt
    Weert
    Misschien is je cyclus in de war dat kan ook. Ik hoor van wat vriendinnen van mij dat ze rond 28/29 dagen ongesteld zouden worden maar niet werden. En een had net zoals bij pus het zelfde verhaal. Ze zei ook tegen mijn: ik weet niet wat dit is volgens mijn is mijn lichaam helemaal van de kaart ofzo. Ze was echt heel onzeker toen maar is uiteindelijk tog goed gekomen.

Deel Deze Pagina