Hallo meiden! Weet eigenlijk niet zo goed waar m'n verhaal nou onder hoort maar goed, weet nog niet of ik zwanger ben dus hou het maar onder het mom van zwanger worden Nu 1 dag overtijd! Spannend.. Geen idee hoe m'n cyclus is deze maand vorige was 29 dagen na m'n miskraam en daar zit ik dus nu ook op! Alleen durf dus nu niet te testen terwijl het nu eigenlijk wel 'legaal' is.. Ik had vrijdag al getest, stom!!!! Heeeeeeel wazig streepje die ik niet als positief kon beschouwen want later op de dag stond hij er gewoon niet meer. Nu voel ik me wel anders dan normaal, heb sinds vandaag last van diarree.. en ben al een week met vlagen misselijk ( dit had ik nooit bij al m'n andere zwangerschappen ) Voor de rest ook wat moe maar dat probeer ik me dan ook weer aan andere dingen te koppelen. Last van boeren.. En totaal niet het gevoel dat m'n menstruatie er aan zit te komen.. Maar dat kan natuurlijk ook omdat ik misschien wel niet eens op m'n nod dag ben aangekomen, weet tenslotte niet eens wanneer m'n ei is geweest.. Wel getemped vandaag om te kijken of ik misschien ziek aan het worden ben en m'n temp. Is wel netjes 37.3 Hoe bedoel je onzeker? Ik durf er gewoon er niet vanuit te gaan dat ik misschien wel eens zwanger kan zijn.. Dus dan denk ik maar morgenvroeg een testje doen.. Ik wil gewoon niet teleurgesteld worden! Liever ongesteld worden dan een negatieve test ( die heb ik er al genoeg gehad dit jaar ) Zo dit is eruit!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het eng vind om te testen. vooral na die mk... Maar.. je hebt wel wat symptomen dus misschien toch een testje wagen. You can do it!
Zooo herkenbaar. Ik heb vanochtend 4 dagen voor NOD getest na een enorme interne strijd met mezelf Zo bang voor die witte test. Maar wonder boven wonder stond er wel een streepje... Dus heel veel sterkte gewenst voor de grote stap!
Heel herkenbaar. Maar... Je bent overtijd, dus een test kan je wel uitsluitsel geven. Door alle stress is je cyclus misschien van slag en maak je jezelf onnodig gek.. Dus, hup naar de winkel!
@ Viola ja ik moet er straks toch echt aan geloven morgenochtend ga ik er 1tje wagen! Als ik nog niet ongesteld ben geworden.. @ junior1, wat super! Zo vroeg al een positieve test! Hier altijd een late tester geweest , zo stom dat ik er dan nog altijd in trap om eerder een test te doen Vandaag maar naar de winkel om er een paar te halen dan... Ik wil het zo graag!
Spannend Iris. Gewoon testen morgen. Issie negatief, dan flink borrelen met kerst . En het jaar afsluiten. Nieuw jaar, nieuwe kansen. Issie positief dan heb je een bijzonder kerstcadeautje.
Snap het dat je het niet helemaal durft. Maar testen is de enige manier om erachter te komen. Zet em op! Je kan het! Je houd het voor ons ook wel snappend zo
Ik snap je, ik heb beetje hetzelfde. Deze maand ga ik ook echt wachten tot ik overtijd ben, heb geen zin om een streepje te zien om daarna weer ongesteld te worden. Vorige maand ook een miskraam maar wel gewoon een ei gehad gelukkig (ovu testen gedaan). Succes meis!
Nou toch getest! En.... Negatief! Dus het word weer afwachten..! Heb er niet zoveel vertrouwen in dat het nog een positieve test gaat worden dus ben benieuwd wanneer m'n menstruatie zich aankondigt
Het is ook allemaal heel spannend. Maarem, als je niet weet hoelang deze cyclus duurt en wanneer je eisprong was, hoe weet je dan wanneer je nod was? Misschien test je wel te vroeg.
Ja ben uit gegaan van een 29 dagen cyclus.. Voor houvast net zoals de vorige maand.. Maar nog niet ongesteld! Zit nu zo te twijfelen om te gaan testen.. Maar zou hij nu ineens positief zijn na gisteren?
Meestal duurt het 48 uur voordat je hcg verdubbeld is. Misschien dus beter een paar dagen wachten voor duidelijker resultaat? Het blijft lastig.. Misschien geen drank met kerst voor de zekerheid? Sommige vrouwen moeten een bloedtest doen om erachter te komen; urinetests blijven negatief
Ja ik test altijd vaag postief rond nod.. Nooit echte knallers gehad! Drinken doe ik iig niet nee maar moet ook auto rijden en heb nog een peuter van 2 die ook mee is alleen zat zo te denken over vlees waren? Dus carpaccio etc kan ik dat nu nog wel eten? Staat op het menu namelijk en valt wel weer erg op als ik zeg , nee doe maar niet.
Nou toch weer een testje er tegen aan gegooid!! en na 6 minuten een echt heeeeel licht tuur streepje die je ziet als je de test een beetje kanteld.. Ik kreeg het er warm van! Nu een uur verder en zie je em wat beter maar m'n testje is niet echt foto genie.. Je ziet het streepje echt niet op een foto.. Morgen ochtend maar weer testen en kijken of ik het streepje niet heb ingebeeld Zo begon m'n vorige zwangerschap ook! Dus ben benieuwd.. Ik durf nog niet te juichen..
Nu 3 uur later is het echt goed te zien.. Maar nu ga ik twijfelen he.. Na de afleestjjd zag ik het streepje wel in daglicht heel licht en nu is t wel bij het test streepje wat gelig geworden maar zie t streepje wel en is ook roze.. Kan dat dan toch een indroog streep zijn?
Ik vind het een duidelijk streepje hoor. Moet je m eens in negatief zetten, dan is ie echt goed te zien..