Ervaring dipstick 'certain' van z&k?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Doublemom, Sep 30, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,410
    1,190
    113
    Hoi meiden,

Bij mijn ovulatietesten heb ik een set zwangerschapstesten dipstick van het merk Certain gekregen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen hiermee, want ik ken ze nog niet. Heb je er vroeg mee kunnen testen, waren ze vergelijkbaar met andere (meer bekende) zwangerschapstesten, zijn er veel vals positieve testen mee geweest? Misschien hebben jullie ook foto's? Dat scheelt mij misschien over een paar dagen wat frustratie en getuur haha :rolleyes:

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik had ze ook net zoals jij bij m'n ovulatie testen die ik eens geprobeerd heb.
    Ze gaven bij mij eerder positief aan terwijl de z en kan dipstick nog niets liet zien.
    Toen ter controle een predictor gedaan in dezelfde urine en die gaf ook positief aan.

Doublemom likes this.
  3. paula1984

Ter illustratie ;)
    Certain en predictor. Zelfde urine en afleestiijd 9 dpo middag urine.

Attached Files:

Zulema likes this.
  4. Doublemom

Doublemom Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,410
    1,190
    113
    Ik zie dat jij de certain in een cassette hebt. Weet je nog hoe gevoelig die waren? Ik heb alleen (minuscule) dipsticks. In de bijsluiter staat 20MiU

5. Daantje17

Daantje17 Fanatiek lid

Sep 13, 2017
    2,021
    1,306
    113
    Female
    Hier ervaring mee!

Ik heb verschillende toegevoegd...
    van de een had ik meer testen dan de ander ;)
    Maar zo zie je de oploop bij de dipstick van zk, een andere test van zk en de predictor.

Ik raad aan om gewoon de predictor te gebruiken als je voor je nod wilt testen, na je nod kan je de dipstick pakken, maar die zal dan niet knal positief zijn....

Attached Files:

Doublemom likes this.
  6. paula1984

A ik zie ik. Deze waren 20MiU.
    En de z en k waren 10 MiU en die bleven wit.
    De predictor was een early maar ik weer niet hoeveel die zijn.

Doublemom likes this.

Share This Page