hoe zit het?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door NookY, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Hai ik heb een vraagje ik ben nog steeds niet ongesteld(ben op 13mei gestopt met de pil)maar ben nu al 2weken enorm moe pijnlijke tepels,me boobs die enorm groeien me onderbuik die voelt pijnlijk en is op gezet en vormt zich me darmen rommelen.....misselijk met vlagen ben naar de dokter geweest maar die wil geen test doen maar hoorde nu ook dat het soms lang duurt voor dat het zichtbaar is dat je zwanger ben....heb wel 4keer test gedaan 2keer lichte 2e streepje en 2keer negatief....nu weet ik niet wat ik moet denken der van....men eigen huis arts wil der niks aan doen voorlopig van hem moest ik wachten tot dat ik ver over tijd was ben inmiddels om week overtijd....Wat moet ik doen.....?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je bent nog maar kort gestopt met de pil het is normaal dat je menstruatie er een tijdje over doet voordat het zich helemaal heeft hersteld (kan zelfs een half jaar tot een jaar duren)
    Ik zou afwachten tot je volgende verwachte menstruatie, blijft deze uit doe dan 1 test. Is deze negatief dan is je cyclus nog niet hersteld is het positief dan ben je zwanger en zal een echo uitwijzen hoever precies.

Imke

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik heb een vraagje ik heb gister avond sinds de kuur soort van doorzichtige afscheiding het kleeft heel erg en ruikt zoettig...maar het zat dus in me boxer (sorry)zou dat door de kuur komen of zou het iets anders kunnen zijn?Het was trouwens wel een leuke arts hij liet me lachen en hij wist niet hoe de zwangerschapstest werkte doordat die assistentes het atijd doen:pmaar kan het afscheiding zijn of is het baarmoederslijm?

Deel Deze Pagina