Ik kreeg net ineens in een restaurant heel erg warm en was ontzettend duizelig. Ik heb het al de hele week ontzettend warm (liep al een paar dagen met mijn jas open buiten). Mijn hart gaat nu ook ontzettend tekeer. Wat kan dit betekenen? Is dit een eventuele zwangerschaps symptoom of is het niets?
Als ik griep heb dan heb ik vaak andere symptomen. Begint altijd eerst met keelpijn. Daar heb ik nu geen last van. Ik heb niet het gevoel dat ik ziek ben.
IK zeg ook niet dat je de griep hebt. Ik zei dat het zou kunnen, dat het heerst. Ik had het in ieder geval niet warm toen ik zwanger was. Had het alleen maar koud.
Ja bij de meeste vrouwen wel (zijn natuurlijk altijd uitzonderingen) Maar als je temperatuur stijgt hoef je het toch niet gelijk warm te krijgen dacht ik
hihi... lastig he zijn die wachtweken? Zijn jullie al lang bezig? Ach je weet t nooit of je zwanger bent, gewoon nog even afwachten.
Ja ik HAAT die wachtweken. Elke maand zeg ik tegen mezelf dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar je doet het onbewust toch. Dit is nu ronde 7.
ik zou vrijdag even een test doen...kan wel eerder natuurlijk proberen,maar dat werkt niet bij iedereen,en dan zou ik ze ook gewoonvia deze site halen,anders betaal je je scheel
Heej rockmom (nice name ) Weet er alles van... die ppiieeep wachtweken.. Helaas zijn over kwaaltjes vaak niets te zeggen, de een heeft ze als ze juist ongesteld moet worden en de ander niet... Maar ik heb ff dit gequote, omdat ik er wat over wilde zeggen. Je temp gaat omhoog op het moment dat je een eisprong hebt gehad en als je ongesteld wordt of gaat worden, zakt deze weer. Vaak als je zwanger bent, blijft deze tempratuur (is niet bij iedereen zo!) hoog. Succes in ieder geval he!
Ik wacht het gewoon lekker af. Vind het gewoon erg vervelend en eng dat mijn hart zo tekeer gaat. Ben een beetje onrustig daardoor. Wel raar, ik heb iedere maand sinds ik gestopt ben met de pil van die "rare" kwaaltjes. Dan ga je toch denken:"zou het?". Voorheen had ik dat nooit. Maar misschien komt het doordat je nu meer dan ooit op je lichaam let. Het is gewoon lastig om er niet aan te denken, juist omdat je het zo graag wilt. Misschien is dat dus dan maar een goed teken dat je er zo mee bezig bent