Hoe zit 't met de kosten en verzekeringen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door saartje32, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zit bij OZ. Betaal 126 euro per maand maar alles wordt vergoed. Mn iui werd vergoed. Mijn ivf wordt vergoed (alleen poging 1 tm 3). Ik ben er dus zeer tevreden over.

2. Krissa

Krissa Bekend lid

16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    dank je krullenbol,

ik denk dat we ons beide gaan omzetten naar een andere aanvullende verzekering.
    Echter dat van vruchtbaarheidsbehandelingen kan ik niet echt vinden bij CZ.
    Maar ik denk dat we dat volgend jaar gaan uitzoeken als we dan nog niet zwanger zijn. Beginnen nu pas eigenlijk echt met proberen dus wordt het toch eerst afwachten.

Jij succes met het aftellen, ik hoop dta je bevalling goed verloopt en je een pracht baby krijgt.

groetjes,
    krissa

3. s1986

s1986 Niet meer actief

He ik heb ook even gekeken he. Maar wat zullen jullie doen. Ik ben nu voor alles verzekerd behalve hormoon behandelingen. Maar we zijn nu nbet pas begonnen. Zou ik het zo laten en mocht het nodig zijn dat dat je het volgend jaar veranderd. Of gewoon doen en geen risico nemen ?

4. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Na een jaar proberen ben je ook weer op hetzelfde punt als nu, je kunt je verzekering dan nog wijzigen. Ik zou niet eerder gaan betalen voor die hormoonbehandeling in je pakket.

Zelf ga ik wel over naar een ander pakket maar wij zijn ook een stukje langer bezig.

5. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    @Krissa: dank je...ik ben erg ongeduldig, dus het wachten valt me niet mee :D

@s1986: je mag een keer per jaar van verzekering veranderen. Als je nu begint, heb je het komende jaar toch nog geen hormoonbehandelingen nodig, dus ik zou daar dan ook nog niet voor bijverzekeren. Dat kun je dan volgend jaar wel doen als het nodig zou zijn...en ik hoop voor je dat je het natuurlijk helemaal niet nodig hebt en al lekker zwanger bent!

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    bij de agis joef ik ook niks tebetalen voor een poli bevalling wordt vergoed

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb ook het een en anders uitgezocht. Voor ons komt VGZ het meest in de richting met het Gezin en Zeker pakket. Meer kraamzorg, eigen bijdrage kraamzorg vergoed, poliklinische bevalling volledig vergoed enz....
    Ik heb inmiddels dus ook de overstap al in werking gezet.

8. Niet meer actief

ik betaal nog geen 200 euro aan ziektekosten en ben prima verzekerd(met een gezinspakket)...360 lijkt me overdreven,als je alleen doelt op de ziektekosten

9. Milla

Milla Niet meer actief

Ik heb zelf Menzis aanvullend verzorgd 4, en ben erg tevreden!
    Wat zwangerschap en geboorte betreft wordt hierin heel veel vergoed, zelfs de eigenbijdrage voor de kraamzorg en ook een gedeelte of helemaal van de ziekenhuiskosten en lactatiedeskundige.

Deel Deze Pagina