Waarschijnlijk heeft het niets te betekenen en te maken met alle veranderingen in mijn lichaam. Maar ik wil het toch graag zeker weten. Ben nu 6 weken en een paar dagen zwanger. Sinds 1,5 week heb ik als ik ga liggen een vreemd gevoel in de buurt van m'n hart, alsof er daar luchtbelletjes of zo door mijn aders gaan die een soort opstopping hebben en dan weer doorgaan. Het duurt dan een seconde of 5-10 en dan is het weer over. Soms voel ik ook duidelijk het bloed door mijn aders gaan op andere plaatsen, maar rond mijn hart voel ik het wel iedere dag als ik ga liggen. Ik heb het niet benauwd en heb er ook geen last van als ik me inspan. Los daarvan ben ik wel steeds erg moe, maar dat schijnt erbij te horen Kan het kwaad?
HOihoi, Het kan inderdaad worden veroorzaakt door de hormonale verandering van je lichaam en het feit dat je lichaam meer bloed gaat aanmaken en een extra bloedsomloop moet voorzien van bloed. Maak je je zorgen of krijg je het steeds vaker ga dan even langs je huisarts. Imke