hoe zit t nu met vis?

Discussie in 'Voeding' gestart door sweet978, 13 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ik kijk ook de keuringdienst en vind het een leuk programma... verbaas me af en toe ook met regelmaat de achteloosheid van mensen. Maar goed, het weerhoud me van niets... eet naast haring ook nog andere rauwe vissen hoor... (sashimi en sushi vind ik ook erg lekker :))

& De haring in saus is ook erg lekker... :)

2. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @ mejosje
    Soms zijn letters idd moeilijker te intrepeteren dan fysieke taal:) Denk dat dat ook de reden is dat ik bijna overal smilie's achterprop.

En ik herken je gedachte over pakjes voeding dat heb ik echter alleen met pot groenten ( brrrr) maar als je ergens bent eet je wat de pot schaft is mij geleerd.

Ik weet van mezelf dat ik af en toe een flinke struisvogel kan zijn, maar ik ken mezelf ook goed genoeg om te weten dat als ik dat niet doe.. ik een verschrikkelijek neuroot ga worden:D Met betrekking tot t eten van smurf hier probeer ik wel alles te volgen/te lezen etc dus daar word ik al een redelijke neuroot in ( volgens mijn omgeving grinen daar hebben ze deels gelijk in:D)

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Tsja; ik eet dan wel weer graag sashimi...
    Maar wel bij een Japanner waar je mee kan kijken en waar het niet ruikt.

Weet je wat ik tegen haring heb? Dat die beesten op zo'n vieze tafel met 1 en hetzelfde mes schoongemaakt worden, overal zit dat bloed en die ingewanden, dat met name vind ik niet zo prettig. En toen ik hoorde over die haringworm en wat die kan doen in je lichaam, he gatver bah!

4. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @zogelukkig

Niet vertellen... laat mij lekker in mn waan :) * stopt vingers in de roren..lalalalalalala*

Als t schoonmaken bij de visboer je zo tegen staat.. wij hebben thuis wel verse haringen gehaald en zelf schoongemaakt.. wel een pokke werkje maar dan heb je wel zelf de controle erover.

btw.,. sushi eet ik alleen als ik t zelf gemaakt heb.. :D zonder haring btw grin

Deel Deze Pagina