Hoe zoen jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Leuk topic!

Hier veel gewone zoentjes.
    Tongzoenen alleen als we in the mood zijn en tijdens de sex uiteraard.
    Ik durf manlief bijna niet een tongzoen te geven als ik totaal geen zin heb in sex.... Hij krijgt dan altijd gelijk héél veel zin hahaha.

2. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Bij mij is het echt een kwestie van hoe ik zelf in mijn vel zit. Tongzoenen houd ik sowieso niet zo van. Voel ik me klote dan heb ik altijd dat gevoel van: blijf van me af. Maar verder vooral kusjes, knuffels. Hij is meer van het tongzoenen. En hij wil ook altijd veel uitgebreid. Ik houd soms van even lekker stevig geknuffeld worden.
    Ik hou van je zeggen we niet zo veel.
    Als we elkaar knuffelen komt onze dochter altijd gelijk naar ons toe en dan wil ze ook geknuffeld en gekust worden, dus dat wordt dan altijd een groepsknuffel.
    Mijn dochter kus ik wel heel veel en daar zeg ik veel 'ik hou van je' tegen of 'wat ben je toch een mooie meid' of 'prinses.'
    Eigenlijk best raar, maar bij mij heeft opvoeding heel veel te maken met hoe ik nu ben.
    Bij ons thuis werden de kinderen nooit gekust/geknuffeld en er werd nooit 'ik hou van je' gezegd. Dat deden mijn moeder en stiefvader alleen met elkaar. Soms had ik ruzie met mijn stiefvader en dan moest ik van mijn moeder 'het spijt me' zeggen en hem een knuffel geven. Terwijl ik daar helemaal niks van meende, want het speet me niet. En zij zeiden nooit dat ze fout zaten. Ik had een heel slechte band met mijn moeder en stiefvader. Sindsdien zeg ik ook alleen nog maar sorry als ik het ook echt meen.

3. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Nu ik dit topic zo lees begin ik wel te beseffen dat t hier ook een beetje vervaagd dat tongzoenen.
    Het is tegenwoordig altijd even een snel kusje op de mond en weg weer..
    Uiterraard doen we dat nog wel tijdens de sex maar voor derest nooit meer eigenlijk..

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    wij geven elkaar gewone kusjes, zo nu en dan een tongzoen, maar meestal is dit voor en tijdens de daad :)

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij geven elkaar door de dag door veel kussen. Maar een tongzoen niet dagelijks. Dit doen we wel tijdens sex.
    Vind het echt heerlijk, een goede tongzoen, zou niet zonder kunnen :D

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Bij ons thuis hetzelfde. Ik hou van jou, dat heeft mijn moeder nog nooit gezegd tegen mij. Na een ruzie werdt er nooit "sorry" gezegd. Door geen van beide. Mijn ouders volgens mij ook niet bij elkaar.
    Hierdoor heb ik ook een hele slechte relatie met mijn moeder.

Door mijn opvoeding zie ik wat ik gemist heb. Daardoor ben ik erg veranderd. Mijn vriend en ik zeggen elke dag wat we voor elkaar voelen. En vooral tegen frummel. Vind het erg belangrijk dat je dat doet.

Deel Deze Pagina