Kan dat een regelweek? Mila is vanaf dinsdag de boel helemaal aan het omgooien. Ze komt om de 2 uur voor de borst (was eerder 3 a 3,5 uur) en wil nu 2 borsten (was eerst maar 1). En ze gaan beide leeg! Ik ben bezig met een voorraadje aan te leggen en ik kolfde eerst nog behoorlijk wat na....nu nog maar met moeite 20cc Ik dacht aan regeldagen? Maar het duurt nu al zeker 5 dagen. Kan dat zolang? Of zal er iets met mijn productie zijn?
Kan het zijn dat je ongesteld moet worden/geworden bent? Dan wil je productie wel eens wat afnemen. Het kan best zijn dat je dochter de productie naar haar hand aan het zetten is. Marijn heeft ook wel eens een regelweek gehad vaak ook in combinatie met een sprong. Gewoon nablijven kolven ook al is het weinig, is goed voor je productie. Niet twijfelen aan de bv je doet het prima.
Nynke bedankt voor je antwoord! Toch wel erg geruststellend.Geen menstruatie in zicht, ook niet het gevoel er van (maar je weet maar nooit) Waarschijnlijk was het toch een regelweek. Want plots heeft ze opeens een nacht doorgeslapen van 8 uur en een nacht van 6 uur. Ook overdag lijkt ze het weer langer zonder te kunnen..... Ik word toch altijd weer onzeker van dat regelen.
Geen dank meid. Tja ik werd er ook altijd zo onzeker van. Maar toen men mij vertelde dat ik er beter gewoon aan kan toegeven was het al een stuk minder. Lekker met je kind mee gaan dan komt het dik in orde!