Hoe doen we dat als we op visite gaan?? Ze is net 2 maar gaf voor ze 2 jaar werd al aan wanneer ze geplast had of gepoept en wilde altijd met mij mee naar de wc Dus ik dacht goh, ik zal voor de gein het potje eens in de kamer zetten en diezelfde dag heeft ze 4x op het potje geplast Nu gaat het eigenlijk supergoed, als we weggaan of ze als ze naar het kdv of psz moet krijgt ze nog een pamper aan. Zodra we thuis zijn moet hij uit van haar en gaat ze super goed op het potje, plassen en poepen Als we nu ergens op visite gaan, moet ik dan het potje meenemen zodat ze ook aanleer ergens anders zindelijk te zijn?? Op de grote wc met of zonder verkleiner doet ze nl niks Ik denk als ze eenmaal 100% droog is overdag dat ze dan wel over kan stappen op de grote wc
gewoon het potje meenemen... wij namen hem in het begin ook mee in de auto (voor langs de kant van de weg) en vrienden namen het toen het zo uitkwam, ook mee naar het pretpark, gewoon onder in de wagen en als het kind moest plassen, hup op het potje .
Idd voor ergens anders het potje meenemen. Wij zijn nu zover dat hij ook op andere plekken op de wc plast (en wildplast waar er geen wc is, handig een jongetje ) Op zich is het een voordeel, vroeg zindelijk alleen heb ik dan wel de indruk dat er nog vaker ongelukjes voorkomen e.d.
idd gewoon potje mee. Deed ik bij dochterlief ook (zoon durfde wel gelijk op de wc). Nu zijn we een paar maanden verder en nu durft ze het wel, gaat thuis ook bijna altijd op de wc