7 maanden sprong?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Brien24, Oct 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brien24

Brien24 Actief lid

Jul 12, 2008
    149
    0
    0
    Me zoontje slaapt sinds een aantal dagen slecht. Elke keer wordt hij word rond 10 of 11 uur wakker begint dan te huilen en krijg hem niet stil. Ja als ik hem oppak slaat hij gewoon weer door. Maar zodra ik hem weer neerleg is het weer huilen geblazen. Is dit gewoon een sprongetje??

Normaal als ik hem ook s'morgens de fles geef dan leg ik hem terug en dan gaat hij weer slapen. Maar ook dat doet ie ineens niet meer. Dus ben bang als hij zo in slaap valt voor ze fles dat hij dan vanmiddag niet meer wilt slapen

gr

Brien

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Hmmmm, zou best kunnen. Mijn meisje wordt volgende week 7 maanden en slaapt ook slechter dan ze normaal al doet de laatste dagen. Dacht eerst aan tandjes of een verkoudheid, maar misschien is het idd een sprongetje? Flink vermoeiend in elk geval.....

3. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

Dec 28, 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn Zoontje word overmorgen 7 maanden en hij heeft het ook hoor:)is inderdaad weer vermoeiend.Het lijkt erop dat hij nu weer in zijn "oude"doen is na 1,5 week.Ik hoop het tenminste ;)

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,726
    3,163
    113
    Female
    Mijn zoontje is vandaag 7 maand en slaapt sinds een week slecht door oorontsteking aan beide oren,, heeft hij koorts?
    Verder hier geen last van een sprong,,

Liefsz

Share This Page