Nav een ander topic. Wie heeft er een foto waar meer op staat dan eigenlijk de bedoeling was, daarmee doel ik op iets paranormaals. Vind zulk soort dingen wel interessant!
Ohhh spannend Ben benieuwd, heb zelf niets 'helaas' (eigenlijk gelukkig, want daarna zou ik waarschijnlijk doodsbang zijn, whahaha)
Ow dit vind ik ook wel interessant. Ik heb een keer een foto gezien van een oud collega die was gaan fietsen bij ons in de buurt in een drassig gebied. Daar werd al vaker gezegd dat er verschijningen kwamen en soms rare dingen op foto's te zien waren. Ze had verschillende foto's gemaakt en liet me een afgedrukte foto zien. Nou.. als je goed keek zag je er verschillende gezichtjes op.. best wel gek eigenlijk om te zien..
Ik heb ze zelf niet maar wel gezien. Buurmeisje was overleden. Overlijdensdag foto van haar moeder met haar beste vriebdin gemaakt. Er tussen in zag je een bolletje waar ze ook wel stof wolken tegen zeggen. Mn buurvrouw zag haar dochter elke nacht. En een kennis van mij die liet een foto zien van zon bolletje en vroeg me goed te kijken. Je zag echt een snor in het bolletje. Bolletje stond tussen haar, haar moeder en haar zus. In ieder gevak bij hun..stonden nog meer mensen op de foto en geen ander bolletje. Toen liet ze een foto zien van haar vader...precies dezelfde snor! Was dus echt haar vader.
Ik heb een foto van mijn zoontje met een "orb" erboven. Ik voel en denk dat dat zijn broertje★ is. Maar veel mensen zullen het als een stofje afdoen....
Ja die orbjes het is een leuk idee maar vaak gewoon een stofdeeltje wat net met verkeerd licht op dat moment naar boven komt.. Deze foto is genomen op een van de favo plekken van mijn overleden moeder, ik keek hem terug en zag deze) ach het is een leuk idee maar echt 100% overtuigend vind ik het ook weer niet maar we leuk om even bij stil te staan..
Ik dacht ook dat er wat lag. Dat vind ik dan wel echt een speciale foto! Een orb heeft normaal toch niet zo'n kleur?
Dat zoiezo op alle andere foto's staat ie niet, we zijn daar even gaan zitten omdat ik wist dat oma (nouja mijn moeder) het daar zo mooi altijd vond en toen deze foto's genomen..