Rs virus, tanden, sprong? Niet willen eten!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eden28, 30 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Dochter had/heeft rs virus. Koorts is weg, hoesten wordt stuk minder en haar loop neus ook. Haar hoektand is bijna door (flinke blaar zit op haar tandvlees en tandvlees is rood) en het zal vast tijd zijn voor een sprong. Alleen drinkt ze steeds 20 cc als het aan haar ligt! ze is al een ukkie dus even minder eten lijkt me niet echt goed voor haar. Onder dwang drinkt ze 300 cc per dag (anders 60 cc over een hele dag)! Gelukkig gaat fruit en groente beter maar helaas ook niet grote hoeveelheden. Zie ook geen tekenen van uitdroging maar dit kan niet veel langer zo duren toch? Het voeden is dramatisch! Als het zo doorgaat bel ik maandag weer de arts.

Meer kindjes die dit gehad hebben??

2. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Oja ze heeft dit al sinds woensdag echter had ze toen hoge koorts dus vond ik het ook niet zo gek dat ze weinig dronk. Sinds vrijdag is de koorts weg

3. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Eet je dochtertje wel yoghurt van een lepeltje? Dat mag je namelijk ook als vocht tellen. Ik deed bij slechte dagen altijd twee schaaltjes yoghurt op een dag! Is toch weer iets van 200/250cc aan vocht erbij.

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoe zwaar is ze?
    Ons meisje heeft toen ze 6 weken was in het ziekenhuis gelegen met het RS-virus. Veel jonger dan jouw dochtertje nu maar zij woog toen tegen de 5 kilo aan en moest minstens 450 ml vocht binnen krijgen per dag. Ik denk dat een half liter per dag dus echt wel het minimale is (inclusief vocht uit groente en fruit). MAAR...ik ben natuurlijk geen arts dus maandag de huisarts bellen lijkt me een goed plan.

Sterkte!
    xxx

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    P.S. En je weet het vast wel maar houd haar ontlasting goed in de gaten, plast ze nog genoeg?

6. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ze weegt 7 kg dus echt een kleintje is ze. Maar volgens mij gaat ze het nu snachts allemaal inhaken...GAAP!

Deel Deze Pagina