Hai dames, Ik gebruik momenteel alleen de luiers van Pamers. Overdags de active fit, en in de avond de baby dry. Mijn moeder koopt die luiers voor me en stuurt ze dan op. Dit omdat ik in suriname woon. Nu zou ik door de hoge prijzen en steeds minder aantrekkelijke aanbiedingen graag willen overstappen maar door mijn dochter haar gevoellige huid ben ik een beetje bang. Ik kan dus niet zelf naar de winkel en even alles uitproberen. Ik ben afhankelijk van 1 keer per maand een zending met alles erin. Mijn vraag dus welke pampers gebruiken jullie en wat vinden jullie er zo prettig aan. Ook zou ik willen weten welke jullie echt helemaal niks vonden en waarom?
Is het voor jou niet iets om met wasbare luiers te gaan werken? Een keer een wat grotere uitgave en daarna klaar? Tegenwoordig zijn ze heel hip en handig in gebruik 😊
Hebben ze inSuriname geen (goede) luiers? Of woon je zo afgelegen dat er geen winkels in de buurt zijn? Ik heb trouwens pampers gebruikt maat 1 en 2, daarna overgestapt op de luiers van de Aldi (na verschillende soorten te hebben geprobeerd, maar waar ze ook luieruitslag van kreeg) pampers vond ik nl vreselijk stinken. Nu zit ze in maat 5 en is Aldi niet toereikend meer en ben ik terug op pampers, overdag active fit en de nacht baby dry ook. Kruidvat luiers vond ik trouwens fijn, Etos, bumblies, ah pieste ze doorheen.
Ik vond Pampers ook zo stinken. Kruidvat wel fijn, maar alleen voor smalle kontjes (voor mijn dochter zijn ze te smal). Ik gebruik nu Etos. Maat 1+2 waren niet zo fijn (heel dik), maar vanaf 3 perfect! Die van Jumbo zijn ook fijn. Succes!
Hier juist wel tevreden over Kruidvat! maatje 1 was bij ons Pampers en toen al overgestapt. Heb ook nooit wat anders geprobeerd dus daar kan ik je niet mee helpen.
Kruidvat , heel tevreden Hadden laatst toevallig de pampers, mijn vader koopt wel eens zomaar een pak, maar daar lekte ze steeds giga mee door dus meteen weggegeven. Heb zelf eigenlijk nooit wat anders geprobeerd.
Bij beide kids alleen maar kruidvatluiers. Zelden doorlekkers en ze zijn bijna de helft goedkoper dan pampers.
Nou ik ben zelf heen goede huisvrouw en de was is al helemaal niks voor mij. De wegwerp hebben toch mijn voorkeur
Nou ze hebben wel maar de kwaliteit is echt heel erg!!!!! Ze lekt door de luier heen of aan de zijkanten. En waar je het moet vastmaken is helemaal van plastic en van een soort plakband nee is mij een beetje te ouderwets. Thanks
Ok iedereen heeft wel zo een beetje een andere mening. Mijn dochter heeft wel erg dikke billen, dus zou kruidvat dan wel hoed zijn?
Hier zelf pampers maar op het kinderdagverblijf kruidvat. Prima luiers naar mijn idee, maar ik heb wel smalle kinderen. Ik vond de new baby trouwens heel erg stinken, zeker maat 2 en 3, de baby dry vind ik niet stinken.
Ik bond de new baby ook stinken vroeger maar vond ze ook een stuk goedkoper. Lijkt wel als ze ouder worden de pakken kleiner en duurder worden...
Dat virl mij ook al op. De luiers worden wel steeds groter natuurlijk. En je hebt na verloop van tijd een stuk minder luiers nodig.
Dat snap ik niet helemaal...ik kijk naar de prijs van kruidvat luiers..kom ik per luier op 19 cent per stuk. Ik haal de active fit altijd in de aanbiedingen...22 cent per stuk. Ik heb het idee dat mensen vaak naar de prijs per verpakking kijken en vergeten te kijken naar de inhoud ervan?