Ik denk dat je gewoon veel zwanger moet zijn.. Hier hangt t nu ook als een malle (geef nog borstvoeding, dus wil niet eens weten hoe t is als ik daar mee stop haha!!). Hing bij mij ook al wat voor de zwangerschap (heb van mezelf grote borsten, dus dan heb je ook jong en onbezwangerd al last van de zwaartekracht), en tijdens zwangerschap: vanaf een week na de bevruchting whoop recht vooruit!! Maar of je nou zin hebt om je hele leven zwanger te zijn voor een stel mooie borsten? misschien toch maar leren leven met theezakjes
Ze zeggen dat je van fenegriek ook vollere borsten krijgt. Heb ergens gelezen dat fenegriek ook in borstvergrotingsmiddelen zit en dat iemand die het gebruikte van cupb/c naar d was gegaan. Dus wie weet is dat de tip dan?! Hahaha
Hier helaas geen bv kunnen geven. Mijn borsten waren net na de bevalling een stuk slapper dan nu. Behalve dan tijdens die paar dagen fikse stuwing Nu zijn ze eigenlijk weer hetzelfde, ietsje kleiner maar dat is niet erg. En ze hangen een heel klein beetje. Maar niet opvallend en ik ben blij met hoe ze er uit zijn gekomen
Volgens mij als je abrupt stopt met BV dan gaan ze hangen omdat de melk dan ineenkeer snel terug loopt.. Vooral mijn linker tiet hangt er enorm sneu bij haha vind de man niet erg maar goed.. Ik weet niet precies hoe het zou zijn als je helemaal niet gaat bv'en.. Ik ben met 3,5 w abrupt gestopt want ik werd er zo dood moe van met 2 uur kolven kwam er net 60cc uit daar werd ik een beetje moedeloos van.. Is het misschien niet een idee om een paar weken combi te voeden want je melk komt toch door of je dat nu wil of niet maar gewoon even leeg laten drinken wanneer ze op springen staan en dat gewoon zo lang mogelijk te rekken zodat het vanzelf heel snel terug loopt maar niet ineenkeer pats boem.. Misschien een idee om een lactatie deskundige te zien om te kijken wat het beste plan is, ook ivm je vorige x en dat het is gaan ontsteken..
Neeeheeeej voor mij geen bv meer. Ik vond en prachtig om te doen, maar op het laatst niet meer.. Was net een melkunie koe.. Niet leuk meer.. Meiske maar huilen en huilen.. Gelukkig op tijd m'n trots aan de kant gezet, gestopt en het beste gedaan voor m'n kindje, met de fles begonnen.
Haha de oplossing is niet zwanger worden en eeuwig jong blijven. Geen bv geven is ook geen optie. Ze gaan nl hangen door de hormonen van de zwangerschap en niet door de bv. Sommige vrouwen hebben geluk en die hebben nergens last van, maar de meeste...
Tijdens de borstvoeding had ik heeele volle borsten.. Cup F.. Nu weer wat het ervoor was, een C/D maar ze zijn wel wat slapper.
Het komt niet door de bv hoor, dat je slappe borsten krijgt, maar door de zwangerschap. Ik heb in de afgelopen 7 jaar in totaal ruim 4,5 jaar bv gegeven en ik ben in totaal ruim 2 jaar zwanger geweest en ik heb nu een B/C cup, maar wel slappig als ze leeg zijn. Heel veel striae ook, jammer genoeg en mijn tepels zien er ook niet meer uit, haha. Ach, ze hebben zeker hun nut gehad en als ik klaar ben met bv ga ik gewoon weer pushup-bh's dragen. Niemand ziet ze tenslotte.
In elk geval niet gaan afvallen, daar krijg je pas echt theezakjes van. 2 keer bv gegeven (en geef ik nu nog), maakte niets uit. 2 jaar geleden 18 kilo afgevallen en men, wat een theezakjes. Operatie vind ik niets, maar ik weet ook niet of ik hiermee kan leven. Een vergroting is in elk geval geen optie, ik heb een ff cup, maar een verkleining met lift misschien wel.
Klopt! Is echteen fabeltje ... je borsten veranderen onder invloed van hormomen die tijdens de zwangerschap aangemaakt worden. En de ene borst is de andere niet. De een heeft mazzel en krijgt de oude vorm weer terug en de ander niet. Het is dus afwachten geblazen helaas...
Pfff. Ik ben van nature al niet flink bedeeld (bah!) maar tijdens de zwangerschap zag ik ze gewoon groeien met de dag! Echte heuse borsten! Ja, nou, dacht niet. Alles is weer weg. En nog een stukje kleiner ook! Getverderrie... Als ik voorover buig zijn het echt theezakjes. Nee, vind het niet leuk Zonder BH aan is het één platte bende! Zou erg graag een boobjob willen, maar hoor toch wel veel negatieve verhalen erover. Ik wil me gewoon fijn voelen met flinke mooie borsten!! Phu :x
Geef het even tijd! Dan is de kans groot dat ze weer dezelfde vorm krijgen als voor de zwangerschap! Hier na 3 kids en 49 maanden bv weer dezelfde vorm )
Hier worden ze alweer wat steviger, denk dat ik de boel maar met touw vastbind dan kan het geen kant meer op
Hier na 4 kids en BV geven geen slappe borsten gekregen. Voor mijn eerste zwangerschap had ik een c cup. Na de eerste zwangerschap ben ik op een D blijven steken. Na de tweede, derde, vierde en vijfde zwangerschap ben ik op een E blijven steken. Ik geef nu weer BV, dus denk niet dat het daarmee te maken heeft.
Hier behoorlijke slappe hap geworden. Ik vind het niet mooi. Hangt heel slap. Zit totaal geen spierweefsel in. Met bh lijkt het nog wel wat maar zonder niet.
Ik heb altijd b gehad, prima! Het gaat niet om de maat want k hoef geen grote borsten, het gaat om de stevigheid.. Het idee dat twee waterbalonnen geklapt zijn... Niet leuk.. Maar nu ben ik weer blij. Hopelijk blijft het nu zo. Ook na de zwangerschap! (vast niet)
Helaas moet ik jouw hoopvolle post toch enigszins nuanceren... hoe erg ik ook proBV ben, bij mij is er na 2x 14 mnd voeden niks meer over, het is echt om te huilen.. Ja nu zijn ze prachtig, maar nu ben ik dan ook zwanger van de derde. Na de komende BV periode zal het zo mogelijk nog erger zijn dan het al was, daat bereid ik me al op voor.. Sparen voor een borstvergroting spookt steeds vaker door mn hoofd...