Zucht..ik heb weer buikkrampen. Weet niet of het mijn darmen zijn of baarmoeder. Vanmorgen had ik diarree dat wel, maar het is onder mijn navel en trekt door naar beneden richting schaambeen. Zal ik weer de vk bellen ? Of gewoon rustig afwachten? Wat moet ik nou doen.
Vind buikkrampen op dit termijn geen reden om te bellen... Zeker niet als je diarree gehad hebt... Zullen op deze termijn echt nog geen weeën zijn, en zonder bloedverlies denk ik ook niet aan een beginnende miskraam ofzo... Denk niet dat een verloskundige iets voor je zou kunnen doen...
Ik zou lekker op de bank/bed kruipen met een lekkere warme kruik en ff rusten VK nog niet nodig totdat je bloedverlies krijgt of een paar dagen lang aan de diarree bent, goed blijven drinken en rust houde meid!!
Ik heb de eerste 14 weken ook heel veel buik krampen gehad, maakte me ook steeds zorgen maar uiteindelijk nergens voor nodig geweest! Zal toch met het groeien en oprekken van de baarmoeder te maken hebben. Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk gewoon bellen
Ik wil niet weeeeer bellen. Wat voor krampen had jij ? Ik probeer nu rust te nemen...zou het nou echt op deze termijn misgaan nog?
Heb ik ook gehad, klapte soms dubbel de eerste weken, tot ongeveer 13/14 weken (en nu een gezonde meid in mijn buik). Daarbij heerst er nu een vervelend griepje waar je flink buikpijn van kan hebben (ik kan het weten ben er net vanaf). Nu heb ik soms nog wel buikpijn maar merk ik dat het komt omdat mijn buik ineens begint te groeien en de banden daar last van hebben. Relax, laat je lichaam zijn werk doen, vertrouw daar dan ook op. Lig je nu echt al een hele dag helemaal krom van de pijn dan zou ik bellen ja. Je hebt zo te lezen mooie echo's gehad. De natuur doet toch wel wat het wil, niks zal daar verandering in brengen. Accepteer dat en berust je daar in, dan krijg je zelf ook meer rust. Succes meid, probeer te genieten.
Dankjewel voor je reactie NRR. Ja de natuur doet wat het wil..maar dat is ZO beangstigend. Ik kijk het nog wel even aan. Lig nu met een deken op de bank en als het echt Niet gaat dan bel ik morgen. Bandenpijn ervaar ik als steken in mijn liezen of schaambot. Dit is anders
Ik weet niet hoe een harde buik voelt..heb naast de kramp een gespannen gevoel onder mijn navel soort spierpijn. Maar op deze termijn harde buiken kan dat?