Ben zwanger van de derde!! Mag dus weer gaan nadenken over namen. Altijd leuk! Eigenlijk ging het best raap dat we beiden zoiets hadden van he dat zijn wel leuke namen. Wat vinden jullie, leuke suggesties zijn ook altijd welkom hoor. Moet passen bij de zusjes amal (Emmel) & Samia (Semia) Meisje Farah (je spreekt het uit zoals je het schrijft met de nadruk op de h) Jongetje Rowad (Uitgesproken als Rowed, met de nadruk op de ed)
ben eigenlijk wel benieuwd waarom jullie ze mooi vinden, is het de combinatie met de namen van mijn andere meiden? Vind je ze stoer of juist lief??
Ik vind Farah erg leuk erbij! Rowad weet ik niet zo goed, ik ken de naam niet, dus ik moet er aan wennen, maar ik denk dat die er ook wel goed bij staat.
Farah past mooi bij de namen van je andere meiden. Rowad vind ik geen leuke naam. Farah vind ik wel een lieve naam, ik zie een rTurks/ Marokaans meisje erbij.
Wat ik leuk vind aan de naam Farah, is dat de uitspraak ook voor Nederlanders goed uit te spreken is. (als zullen ze niet zo'n mooie 'h'klank op het einde maken) Het klinkt als Sarah, dus een bekende klank. Rowad....mmm die naam moet ik nog even laten bezinken. Iemand hier op het forum heeft een zoontje Rayyan, die naam vind ik mooi!
Bedankt voor jullie reacties. Farah is leuk dus en Rowed minder. Jammer vond het juist zo`n stoere naam. Wat vinden jullie anders van Rouane (Roan)? Heeft iemand anders misschien nog een leuk idee voor een jongetjes naam???