Welke van de twee

Discussie in 'Babynamen' gestart door Bumba2009, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke naam zou jij kiezen?

1. Jaydin

2. Gyano

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Er zijn twee jongensnamen over..

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Jaydin vind ik wel leuk maar ik ben altijd zo bang met de naam in het begin: jay...
    je kort heel snel deze naam af naar Jay en dan gaan kids pesten met Gay, mijn mening hoor.

Ik zou in dit geval voor Gyano gaan

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Jaydin vind ik wel leuk maar ik ben altijd zo bang met de naam in het begin: jay...
    je kort heel snel deze naam af naar Jay en dan gaan kids pesten met Gay, mijn mening hoor.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl

5. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Het is beide niet mijn smaak. Maar ik ken een (leuke!) man die Jay heet. Is nooit gepest met zijn naam en ik vind het ook een leuke, sportieve naam!

6. tina1979

tina1979 Lid

7 sep 2008
    26
    0
    0
    Ik vind beide namen erg leuk, maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik Gyano doen. Jayden is een hele populaire naam op dit moment en Jaydin klinkt bijna hetzelfde, dus heb je kans dat je zoon straks met meerdere Jaydens in de klas zit. Als je de naam helemaal te gek vind, moet je het gewoon doen hoor!! Mijn dochter heet Noa en tot dusver is er niemand in onze omgeving (creche/vrienden/familie) die een Noa heeft, dus misschien valt het mee.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

brrrrr.. beide vreselijk gezocht en ik vind ze allebei niet mooi maar als het dan toch 'moet'.. dan maar Jaydin (al vind ik Jayden ook even vreselijk maar net iets minder gezocht). Gyano vind ik echt helemaal niets. Ik zie gelijk een in leder gehulde relnicht voor me of een heel overdreven kapper / modeontwerper...

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het zijn ook niet mijn type namen maar ik heb gekozen voor Jayden, omdat ik me bij Gyano afvraag of je het uitspreekt als chieano of al djiano en ik vind dat beide niet zo lekker klinken

9. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    ik vind bij Kyana jayden mooier klinken

Mijn dochter heet ook Kyana ze is van 6 12 -2008

succes

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Beide namen niet zo mooi

11. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Beide namen zijn niet echt mijn smaak maar ik zou voor Jaydin gaan. Met Gyano wordt het een leven lang "naam spellen" en verkeerd uitgesproken worden, vrees ik.

Deel Deze Pagina