Persoonlijk vind ik het echt niets, sorry (Maar om je een hart onder de riem te steken: die lastminute twijfels herken ik wel heel erg!)
Ik vind het ook echt geen mooie naam. Maar als het voor jullie het elke keer er uit kwam als DE naam, dan moet je er gewoon voor gaan en niet meer twijfelen. Bij dochter nooit gehad, bij zoon wel, maar elke keer kwamen we weer uit op zijn naam.
Zelf hou ik niet van zulke namen , maar als jullie het mooi vinden moet je niet twijfelen want iedereen heeft een andere smaak
Ik vind het echt geen mooie naam, herken ook de last minute twijfels niet maar volgens mij komt het heel vaak wel voor. Als je al die tijd zeker was over de naam krijg je er vast geen spijt van
Destiny is mijn smaak ook niet, maar het gaat er toch om dat júllie het een mooie naam vinden? Ik weet dat je eerder een topic hebt geopend, waar een heleboel namen zijn genoemd.. Ik heb nog wel een lijstje die voor mij is gegeven: J & Katie J & Lily J & Hailey J & Lucy J & Zoë J & Ivy J & Melody J & Daisy J & Ruby J & Quincy J & Marley J & Lindy J & Jessie J & Lizzy J & Laurie Heb de naam van zoonlief even zo gezet, weet dat ze dezelfde naam hebben
Ik vind Destiny echt niet mooi, sorry. Hou totaal niet van namen wat letterlijk iets betekend. (destiny, hope, faith, bloem, vlinder...etc.). Dan vind ik Daisy of Cindy echt een veel betere keus!! (Daisy heeft mijn voorkeur)
Ik vind Ilana ook echt veel leuker! Maar het is nog belanger wat jij er van vindt, en niet ik. Ben je bang dat je spijt krijgt als je Ilana doet ipv Destiny?