Hey daar!! Zoals jullie misschien wel eerder gezien hebben, staat de naam 'J.ulie' hoog op onze lijst.. Maar nu bestaat er nogal wat verwarring over de uitspraak, vandaar even de volgende vraag zonder dat ik de voorkeur voor de uitspraak al vertel: Hoe zou jij J.ulie uitspreken en Hoe zou jij Y.ulie uitspreken? Dus welk verschil maak jij qua uitspraak met verschillende beginletter? Bedankt alvast
Ik ken toevallig een meisje dat Julie heet en dat spreek je uit als : djulie Een Yulie ken ik niet, maar ik zou het hetzelfde uitspreken als Julie.
Julie zou ik uitspreken als Zjulie. Yulie zou ik uitspreken als Julie. Julie vind ik een prachtige naam, echt heel mooi! Yulie vind ik heel raar, absoluut niet mijn smaak en echt zonde van zo´n mooie naam om hem met Y te schrijven.
beiden als djulie of djoelie ik vind zelf de Y overigens wel wat hebben geloof ik (ben er nog niet helemaal over uit)
J- Djulie/Djoelie Y - julie De Y aan het begin van een naam word volgend mij altijd uitgesproken als een J Ik ken een July - dan is de uitspraak voor mij duidelijk Djuly, maar weet niet welke uitspraak jullie willen?!?
julie is volgens mij een franse naam, dus spreek je het uit als zjulie. Yulie zal denk ik vaak als julie uigesproken worden.
Nou, wij willen de uitspraak dus graag hebben als 'Djoelie' Maar in de omgeving kennen we een aantal mensen waarbij J.ulie anders wordt uitgesproken, als Sjuulie of Juulie. Dus we zijn nu eigenlijk een beetje aan het kijken hoe we hem het duidelijkst kunnen schrijven. Maar raak een beetje t spoor bijster..
Als je uitspraak Djoelie wil dan zou ik het in ieder geval niet met een y schrijven. Ikzelf zou dan gewoon Julie schrijven, maar je zal het weleens moeten verbeteren hoogstwaarschijnlijk
Hmm ja, pff.. wat een lastige dit zeg.. Dit zijn de verschillende namen die we hebben kunnen vinden die (kunnen) worden uitgesproken als 'Djoelie' .. Vind het errrrg moeilijk J.ulie Y.ulie D.julie J.oolie J.uley J.uly J.ooley J.ooly
Ik zou voor Julie gaan. De rest van je lijstje vind ik echt niet mooi, en die namen zul je nog veel vaker moeten spellen en uitleggen.