Hmmmmz 2e poging om champagne te winnen hahaha zat de laatste keer wel heel erg goed he voor de champagne tot de 2e echo een wisseltrucje uitvoerde grrrrrrr
ja lachen was dat he. silvia: het is een jongetje, zeker!!!! klingel: als je gelijk hebt krijg je champagne gyn: het is een jongetje, zeker!!!!! klingel: je krijgt champagne sil! dra papa te amsterdam ijburg: het is een meisje, 1000000% zeker!!!! klingel: sil, je krijgt GEEN champagne!
Nou ja ik was wel de enigste die bleef volhouden dat ik zeker wist dat je swang was en tadaaaaaa ik had gelijk he........ lang leve dromen...
oke, dan ook nog maar een keer hier, toen ik zwanger was van mila ging ik er van uit dat het vreeeeeeselijk zou zijn, en dat viel wel mee. (kan me niks herinneren van de bevalling, dus dat scheelt ) dus, heel slim, toen ik zwanger was van fenne, ooh, dat valt wel mee.. nou, die herinner ik me nog wel, en die viel niet mee!!! dus als je er nou van uit gaat dat het vreeeselijk is, en het ergste wat er is enzo, valt het misschien wel mee was meer dan 1 zin, sorry ff offtopic trouwens, wat gaat de tijd snel zeg!! lijkt wel of je pas net zwanger bent.. en ineens al bijna uitgerekend!
wat is mijn opdracht? bevallen? @miffy: ik stel me in op ' 48 uur H.E.L ' dan kan t alleen maar meevallen toch? werkt meestal wel, die tactiek. @sil: ja jouw droom van/voor mij kwam uit!
Hel is een droom bij bevallen Maar ik ga het voor 4e keer doen.. dus.... ook al doet het pijn, heb je het idee dat je een banaan bent die langzaam op brute wijze gepeld wordt... je kan het aan.. anders hadden we allemaal maar 1 kindje gehad.
@lim: precies! we can do it hehehe. jij ' mag ' al bijna, succes! ik denk van mezelf te kunnen zeggen dat ik - tot nu toe - een vrij hoge pijngrens heb, maar ja, ik denk dat bevalling beyond alle grenzen gaat meestal. fijne vriendin net aan de telefoon: ' en als je wordt ingeknipt, moet je ook even je oren dicht doen want het klinkt net alsof ze in een kipfilet knippen met een schaar ' laat ik dat nu altijd doen als ik kip klaarmaak...
Whahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!! blij dat ik helemaal in mezelf gekeerd was toen ze me knipte ik heb niks gehoord en gevoeld... alleen die 45 minuten hechten vond ik een ramp
Zou van mij kunnen zijn.... Ondanks dat het 1 grote wee was (weeenstorm) viel de pijn echt mee! Succes met de laatste loodjes!
En "ik ga doohood" is sooooo 2008!! 2010 is het jaar van "ohhhh was dit alles?? wat is ze MOOHOOIIIIIIIII" oke?? (ik dacht niet echt dat ik dood ging, maar ik heb wel gezegd dat ik hoop dat doodgaan minder pijnlijk zal zijn... maar goed, ik heb bij 3 cm een ruggenprik gehad, dus heb even het paradijs op aarde ervaren!)
Tijdens mijn bevalling heb ik gezegd, net nadat ik zonder verdoving ingeknipt was, dat de wee zo'n pijn deed dat ik het inknippen niet eens voelde. Zoiets dus....
Knettergek die Klingel. Echt, wie gaat nu een topic openen met de vraag: hoe zou je een behoorlijke WEE omschrijven in EEN zin? Allereerst is het niet te omschrijven. En echt, waarom wil je dit weten?? Soms kan je ook TEveel willen weten. 1e bevalling: aaaauuuuuuuuuuwwww!!!!!!!!!!!!!!!! 2e bevalling: aaaaaauuuuuuwwwwww 3e bevalling: persen? dat kan toch niet heb geen eens weeen gehad.
het is natuurlijk niet lekker want moet je kijken wat eruit moet. in 2 uur 10 cm ontsluiting toen 2 uur persen. ik heb niet 1 keer gezegd ik kan niet meer. ook al moest ik nog 4 uur persen dan had ik dat ook gewoon gedaan. er komt zo'n oerkracht in je los. klingel you can do it! het voelde bij mij menstruatie pijn maar dan 1000 keer erger. en ik had buik rug en been weeen. dus kon op het laatst niet meer staan had 2 uur lang een weeenstorm. idd gewoon denken dat het heeeeeeeeeeeeeel erg is dan valt het alleen maar mee. succes meid
Achteraf: 1 kind is ook leuk (m.a.w. er komt echt geen tweede!!!) En zie mijn banner...wat is er toch mis gegaan?