Ik voel me vandaag al de hele ochtend raar en heb buikpijn. Morgen krijg ik een ks maarja als ik weeën krijg moet ik naar het ziekenhuis. Mijn man is werken en mijn ouders ook. Nou is het zo dat mijn schoonmoeder echt een zenuwen mens is, ze zei zaterdag nog dat ik niet eerder mag bevallen omdat ze dat niet aankan. Nou is ze de enige die thuis is dus de enige die op mijn zoon kan passen... Maarja ik wil zo een zenuwen mens hier nu niet mee opzadelen..ben bang dat ik geen keuE heb maarja begrijp me wel dat mocht er echt wat gebeuren ik niet fijn naar het ziekenhuis ga...
ik zou je man gewoon bellen om te vragen of hij naar huis wil komen. ik zou indd niet iemand op je zoontje laten passen die zo gestrest en zenuwachtig is want het is voor hem ook al spannend genoeg. heb je echt het idee dat het weeen zijn? of kan het ook van de zenuwen komen voor morgen?
daar sluit ik me helemaal bij aan! zeker je kleine niet opzadelen met een zenuwpees, daar wordt ie vast niet rustiger van. en idd, als jij naar het zkh moet, wil je ook met een gerust hart je kind achterlaten. Gewoon even je man bellen en overleggen, plus even afwachten of de krampen doorzetten tot weeën! succes meid