Wat denken jullie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lelie28, 20 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb rond 9 juli mijn eisprong gehad. Afgelopen dinsdagavond ben ik wat druppels bloed verloren, dit was dus 6 dagen na mijn eisprong. Aanstaande woensdag heb ik mijn NOD en sinds vandaag heb ik wat bruinverlies en wat krampjes in mijn onderbuik. Wat denken jullie? Kan ik zwanger zijn en wie heeft dit nog meer gehad en was zwanger? Ik denk zelf dat ik een goeie kans heb deze maand! Woensdag kan ik testen en ik vind het ongelooflijk spannend!

Groetjes Lelie28

2. Mariska 1983

Mariska 1983 Niet meer actief

heykes,

zou eens een testje wagen! er zijn al testen dat je al paar dagen voor je nod kan gebruiken! ik hoop voor jou dat het raak is! :D wat je vertelt zijn zeker al positieve tekens he!
    succes!

groetjes mariska

3. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Het liefst test ik op mijn NOD om eventuele teleurstellingen te voorkomen (hoe moeilijk dat soms ook is)! Maar ik ben wel reuze benieuwd, ik vind zelf namelijk ook dat het erg positief klinkt. Maar ik wil nog niet te vroeg juichen...
    Is er iemand die ongeveer hetzelfde heeft meegemaakt en zwanger was?

Liefs Lelie28

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Haha, net of ik mezelf lees, alleen heb ik de 10e mijn ei gehad, en de 16e mijn innesteling! Ook vanaf vandaag bruinverlies, en krampjes. Ook ben ik misselijk vandaag!
    Vanmorgen getest en een super lichte test, dus over een paar dagen nog een keertje :)
    Jij ook succes met testen ;)

5. ik ook zit ongeveer 4 dagen voor nod en heb ook een klein beetje bruin verlies!
    Heb ook al meerdere symptonen die op een zwangerschap kunnen wijzen maar tegelijkertijd kan het ook een naderende ongi zijn...
    bruin verlies kan ook het begin van de ongi betekenen , al hoop ik het natuurlijk niet!

6. Mariska 1983

Mariska 1983 Niet meer actief

butterfly wat spannend voor je! :D
    hoop dat je binnen een paar dagen een super duidelijke test hebt :):):)

groetjes

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank je Mariska ;)

@ Marloes, ik heb normaal nooit bruin verlies voor mijn ongi, en krijg dezelfde dag krampen en dan weet ik dat ik het word. Nu heb ik helemaal niet van die hevige krampen.. :rolleyes:

Liefss

8. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Butterfly26, dat ga je niet menen, een licht positieve test is gewoon een positieve test hoor! Gefeliciteerd je bent gewoon zwanger! Nou, nu heb ik helemaal goeie hoop, thanks! Misschien nu toch maar wat eerder testen.... haha!

En Marloes22 heb je wel vaker 4 dagen voor je NOD bruinverlies gehad? Ik namelijk nog nooit en als ik ongi wordt ruikt het ook altijd anders (sorry voor de details... haha).

Liefs Lelie28

9. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    hallo allemaal vandaag 16 dagen overtijd..
    ik had vanaf gister avond al ongi pijn vandaag in de middag deed het best wel pijn ..
    net 15 min. geleden wat roze slijm verloren leek net slijm als je het meest vruchtbaar bent alleen dan dat slijm in het roze heel licht... dus niet donker rood of helder rood en geen klontjes erin.. en niet veel alleen met afvegen ? en na 4 x afvegen was het weg..? maar heb dus wel een ongi gevoel in ijn onderbuik nu wel weer licht..?
    is dit een beginnende ongi? of nog de innestteling? of.....? een laat ei?
    xx

10. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hahaha thnx Lelie ;)
    Ik wacht het nog heel even af voor verdere felicitaties :p
    Vind het zelf zoo spannend ..

Hoop voor jou en de rest die bijna bij zijn NOD is heel veel succes met testen, en hopen op die posi test natuurlijk :D !

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ madeliefje,

Ik zou het echt niet weten wat het zou kunnen zijn! Misschien een hele lange cyclus gehad? Of heb je altijd regelmatige gehad?

12. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Madeliefje, heb je al een test gedaan?

13. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Butterfly26, ja snap ik, maar ja ze zeggen altijd, als er een streep staat, ookal is ie heel licht, dan ben je zwanger, wanneer ga je weer testen?! Maar wel heel apart dat wij precies hetzelfde hebben! Ik ga er woensdagochtend een test tegenaan gooien. Ik heb voor de rest eigenlijk nergens last van, geen gevoelige borsten, niet misselijk, alleen wat krampjes in mijn onderbuik en dan die bruine afscheiding... nou ik ga hard duimen voor ons! Hoe lang ben je al bezig?

14. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Lelie !

Ja dat is waar, maar wil wel een streepje! Geen vage, die je bijna niet kunt zien :p !
    Ik ga morgen of overmorgen nog een keertje testen.. Hou het niet nog een paar dagen vol denk ik :)
    Zitten pas in de 1e ronde! Dus zou wel een groot wonder zijn mocht het in 1 keer raak zijn, maar goed alles kan ;)
    Mijn klachten van vandaag zijn, zere boobs en misselijk.. Verder niet veel..

Liefs

15. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Butterfly, je zult vast niet de eerste zijn die in ronde 1 zwanger is geraakt, kijk maar eens bij de NOD lijst. Nou in ieder geval heel veel succes! Ik hoop dat het raak is!

16. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dank je wel Lelie ! Hoop hetzelfde voor jou :)

17. maria04

maria04 Niet meer actief

18. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Vanochtend getest, helaas negatief! Maar nog geen ongi in aantocht.... dus ik wacht nog even af en anders over 2 dagen weer testen! Ik wil het zo graag weten, wachten duurt altijd lang!
    Hoe is het met jou Butterfly, al weer een test gedaan?

Liefs Lelie28

Deel Deze Pagina