hoe zou je hierop reageren

Discussie in 'De lounge' gestart door cat2, 20 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Je bent de 1e die het vraagt wat ik gedaan heb vandaag. Ik heb vandaag 5 punten opgeschreven die positief waren. Weet niet meer of die tip van jou kwam. Ik wil dit nu elke dag gaan doen.

Nee ik heb geen werk. Na de geboorte van kindje raakte ik denk ik in depressie door gemis directe familie. Daardoor niet in staat om te werken. Ik begin nu langzaam met solliciteren weer. Vrijwilligerswerk ben ik niet naar op zoek. psz gaat ons kindje niet naar toe. Ik ben wel naar iets geweest met kinderen en moeders maar ik had daar geen aansluiting dus weer mee gestopt.
    Wat mijn man heeft laat ik liever even in het midden.
    Of ik hetzelfde ben vind ik niet. Ik ben altijd erg bezig met hoe het voor andere mensen is.

2. Marchella

Marchella Niet meer actief

Nee, liever ook niet..:p;)

3. cat2

cat2 Niet meer actief

jawel hoor maar dat heeft niemand gelezen blijkbaar

4. cat2

cat2 Niet meer actief

Een kritische noot kan ook zonder iemand verwijten te maken

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Jawel hoor, ik heb gelezen over dat lijstje. Ik denk alleen dat jouw problemen veel te complex zijn om het daarmee op te lossen.

Maar het is een begin. Ik hoop alleen dat je op een dag denkt. Ik ga toch nog eens alle raad hier doornemen en kijken wat ik daarmee ga doen.

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dus iedereen in dit topic leest niet? Bijzonder..

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. cat2

cat2 Niet meer actief

Dat vind ik ook bijzonder dat niemand dat heeft gelezen blijkbaar en maar blijft fakkelen wat ik allemaal niet of verkeerd doe

8. cat2

cat2 Niet meer actief

Het is ook nooit goed he

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ik zou eerst een spiegel kopen.

Chocolat en Marchella vinden dit leuk.
  10. cat2

cat2 Niet meer actief

Maar vond het fijn dat tenminste 1 iemand er naar heeft gevraagd

11. cat2

cat2 Niet meer actief

hoezo?

12. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nee mensen wijzen je op zaken waardoor je wellicht in dat circeltje blijft en proberen aan te geven wat je anders zou kunnen doen.
    Maar jij vat elke kritische noot op als verwijt. Dat is jammer want daardoor wordt dit nu een vervelende discussie en eindig je straks weer met een negatief gevoel.

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben de eerste die het vraagt maar in plaats van op anderen reageren kan je natuurlijk ook zelf even een update doen ;). Die tip kwam niet van mij maar denk wel dat het een goede tip is geweest :)

Ik vraag me af of je je wel openstelt voor mensen, en of je eigenlijk wel echt contact wil maken. Heb ergens het idee dat je het afhoudt. Ik ben zelf net zo namelijk, laat mensen niet snel dichterbij komen. Voel me het veiligst bij mezelf. Alleen dat laatste heb ik het idee dat jij dat niet hebt. Maar je moet verder. Of je maakt contact met je (schoon)familie en maakt er het beste van, of je accepteert dat je niets aan ze hebt en ze ook niet nodig hebt. Je blijft nu hangen in je ellendig voelen en dat is niet nodig!

Marchella vindt dit leuk.
  14. Marchella

Marchella Niet meer actief

Nogmaals, jij LEEST alles als een verwijt. Heel veel mensen hebben vandaag hele waardevolle dingen geschreven. Puttend vanuit hun ziel. Maar jij verkiest het te lezen met je " ik -ben- alleen- op -de -wereld -bril" op...

Niemand heeft het zo zwaar als jij want iedereen heeft wel iemand om op terug te vallen behalve jij.

Hopsatee en DastyQueen vinden dit leuk.
  15. cat2

cat2 Niet meer actief

Dat heb ik al, slechts 1 persoon neemt de moeite om te vragen wat ik gedaan heb. Dat was dus nav een tip. Eerst krijg ik verwijten dat ik niks met tips doe. Dan doe ik iets met een tip en dan is het niet goed genoeg.

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik weet hoeveel moeite het waard is om echt te vechten voor jezelf, respect voor jezelf krijgen, trots...
    Ik was hetzelfde als jou, en ik zou willen dat ik je kon laten voelen hoe het is om van jezelf te houden.
    Het is een gevecht, een hels gevecht, maar je kunt het echt en je bent het waard.

Het zal niet snel gaan, stap voor stap en in het begin zul je soms afvragen waarom je het doet. Zoek hulp die bij je past, die is er echt, probeer dit te geloven. Wees eerlijk naar jezelf toe, niemand is perfect, verwacht ook niemand van je.

Maar blijf geloven dat het in je zit, je hebt maar 1 leven, opgeven is geen optie.

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb jou dit topic dat ook al gevraagd...veeeeel pagina's geleden. Ook niet gelezen misschien?
    Mensen kunnen ergens overheen lezen? Vooral als er veel wordt gepost.

18. cat2

cat2 Niet meer actief

Natuurlijk kan dat. Maar ik vond het gewoon vreemd dat niemand de moeite nam te vragen wat ik dan gedaan heb. Jij was de 1e.
    En dan (heel voorspelbaar) krijg ik een reactie dat het niet goed genoeg is om te helpen.

Ik heb het liefste mensen om me heen. Waarom dat is weet ik niet. Maar met mn schoonfam hoef ik niets meer.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.137
    8.869
    113
    Waarom zou je het af laten hangen van anderen? Neem zelf initiatief. Als jij kwijt wil wat je vandaag gedaan hebt, vertel het!

20. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Denk je nou echt dat iedereen de feestdagen met 1e lijn mensen door brengt?????
    Dan heb je het echt mis, wij zijn eigenlijk alle feestdagen alleen met ons gezin soms met vrienden.
    Met een moeder die soms gek is breng ik niet graag de feestdagen door, leuk om op de feestdagen op je tenen te lopen.
    Heerlijk met ons eigen gezin of andere mensen die wij graag willen zien.

DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina