Dag meiden, Wij hopen over een poosje een lief meisje in onze armen te sluiten. Over de naam zijn we het al heel lang eens, maar nu begint toch de twijfel toe te slaan... Graag jullie mening via de pol en heel graag aanvullingen van namen waar wij nog niet aan hadden gedacht... Wij houden van korte, stoere, lieve namen. Scandinavisch vinden we erg leuk!! Ik hoooop dat jullie ons verdere inspiratie op kunnen doen, alvast bedankt!
Ik heb op Jinte gestemd, de klank lijkt een beetje op de naam die wij hebben voor onze 2e dochter ♡
Thnx voor jullie reacties tot nu toe! Jinte staat bij ons ook op nummer 1. Julin vind ik ook erg leuk, en June trouwens ook, maar manlief vindt ze minder... Ik ben vooral benieuwd naar alternatieven die in het rijtje zouden passen
Julin vind ik ook mooi en apart, die hoor je niet vaak. Uuuh Scandinavisch: Mette, Mare, Maren, Mhorlin.... Toevallig allemaal met een M
June! En anders Jitte/Jytte. Julin vind ik wel origineel, maar ik vind de uitspraak gewoon niet zo, Jinte komt mijn inziens vrij veel voor.
Dank voor de aanvullingen! In de pol gaat het aardig gelijk op... Jula is ook leuk, Luna ook, maar niet helemaal mijn smaak. Ga nu best weer twijfelen, allemaal leuke namen he!? Lastig!! Hopelijk komt dé gouden vondst nog voorbij