snelle drinker...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anneke81, 1 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneke81

anneke81 Actief lid

8 dec 2006
    161
    0
    0
    Ouderenzorg
    Ik ben benieuwd of één van jullie de gouden tip heeft...

Mijn dochtertje van drie weken is een hele snelle drinker en een luchtzuiger. Door infacol heeft ze gelukkig geen last meer van darmkrampjes, maar het luchtzuigen blijft.
    De eerste minuten is ze heel hard en snel aan het drinken (en woest met haar handjes in haar gezicht aan het 'slaan') en zuigt ze veel lucht mee. Je hoort het met iedere teug naar binnen gaan. Na 3/4 van de fles kan er niks meer in en bij het boeren komt er toch een lucht uit! Net een volwassen vent.
    Daarna gaat ze uitgeput weer verder drinken en gaat het flesje vaak, een stuk rustiger, helemaal leeg.
    Soms heeft het zoveel energie gekost dat er geen druppel melk meer in kan en ze in slaap valt. Of er blijft nog wat lucht zitten en dan gaat ze piepen.

We zijn begonnen met avent flesjes, maar daarbij dronk ze het hele flesje heel snel leeg. Daarna tommee tippee, veel verslikken en kreeg hem bijna nooit leeg. Nu de s-fles van difrax en dat lijkt beter te gaan. Alleen het luchtzuigen blijft.

Iemand een tip??

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    De Dr. Brownfles icm Sab Simplex deden het hier perfect. De S-fles van difrax was een ramp, Avent fles binnen 5 minuten leeg en de Dodi 1,2,3 werkte ook niet.

3. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hoi hoi hier hetzelfde probleem gehad heb voor de difraxfles een dental speen s gehaald en toen ging het veeeeeel beter.

succes groetjes kim

4. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Sorry was nog wat vergeten is het ventiel aan de onderkant open dat rubbere ding wat onderin de fles zit daar zit een uitstulpingetje aan en daar zit een "sneetje" in dat is speciaal voor het lucht zuigen
    sorry weet niet hoe ik het anders uit moet leggen

groetjes kim

5. fafje

fafje Niet meer actief

kleinere speen?

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    JBPM toevoegen, helpt hier wel maarja ze drinkt nog steeds in tien minuten de fles leeg... Ik heb me er bij neergelegd, al veel flessen en spenen geprobeerd maar niets hielp..

Ik heb trouwens de Difrax-fles met de kleinste speen..

7. Jootje33

Jootje33 Actief lid

7 mei 2006
    415
    1
    0
    hier ook de difrax met s speen maar ook nog vrij snel leeg
    ik heb ook van alles geprobeerd maar niets helpt
    dr. brown fles was ook een ramp

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ik heb ook het zelfde probleem...gebruik nu difrax s-flessen en ik zit elke keer nog de dop en onderkant wat losser of vaster te draaien..en als die op de "goede"stand staat gaat het goed, en ik haal de fles er gewoon 3 x uit om te laten boeren...(in het zh deden ze 2 spenen over elkaar heen...:$...)

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hier draai ik die s-fles boven en onderkant superstrak aan, dat helpt bij ons wel goed

10. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben in het begin twee spenen over elkaar gebruikt van de Avent fles! Het was twee keer een I speen, een heeeeel klein tipje olie op het tuitje en dan over elkaar schuiven. Als je meer uitleg nodig hebt als het je wat lijkt dat kan je altijd een pbtje sturen hoor! Het was een tip van onze kraamverzorgster. Later kreeg ze er meer nutriton bij en zijn we overgestapt op de drie standen speen met een Difrax fles.
    Succes!

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Dental-S speen werd al genoemt..
    Hier ook een uitkomst geweest...
    Nog steeds drinkt ze haar fles vrij snel... maar zonder teveel lucht en verslikken..

Hebben er nu ook en 123ring bij gekocht, werkt prettig samen..

Deel Deze Pagina