dit heb ik overigens al wel vaker gezegd. Mijn vader is een heel donkere Hindoestaan, mijn mama gewoon NLs
Ibrahim is niet perse erg hoor maar omdat je nick de naam Nina bevat verwacht ik op de 1 of andere manier ook gewoon een oerhollandse naam bij jou. Dat icm. alle andere oerhollandse namen die hier door de anderen werden genoemd maakte dat ik moest lachen En ook dat ik me daardoor af vroeg hoe je nu dan heet. Je hebt PB trouwens O haha die voeg ik meteen ff toe
Ik zie heel veel namen van klasgenoten/schoolgenoten uit de basisschooltijd voorbij komen. wat hier overigens echt heel raar is.. Mijn broer en broertje hebben echt een Hollandse naam en dan heb je ineens mijn naam die echt helemaal niet Nederlands is Mijn moeder zei altijd.. ik vond het een mooie naam, beter dit dan Patricia
Snap ik helemaal. Ik hoor vaak dat mijn karakter wel overeen komt dus laat Ibrahim vooral varen. Roept bij mij ook bepaalde associaties op, maar tja ach. Let it be. Ik ben denk ik soms best verwend en heb de zaakjes goed op orde. Verder ben ik 100% open minded: afkomst boeit me totaal niet en bijv p ook he, even heel eerlijk, ik noem mijn oudste kleine F van Leer. I dont care. Ik vind dat aan alles en iedereen mooie kanten zitten maar je eerste associatie snap ik 100%! Wat ja, Nina Sanders, dan verwacht je een verwende snol. Als ik nu ga nadenken he. Oh wat erg, eigenijk ben ik dat ook wel. Ohhhhh hoe kan ik me hier uit lullen HAHAHA
Ik kijk geen GTST dus het scheelt dat ik dat beeld van die verwende snol niet heb Zo lul jij je eruit en anders gewoon helemaal niet whahaha