Jonas gestemd, ik vind het deze naam het leukst voor alle leeftijden en de klank mooier dan Fos en Mees. Fos daarentegen eigenlijk alleen een leuke naam voor een kind.
Ik heb ook Jonas gestemd. Vind Jonah net iets leuker maar dat stond er niet bij. De enige naam die ik niks vind is Fos. Doet me denken aan vos en ben niet zo van de wolf, vos, vlinder etc namen.
Jonas, want mooie naam en fijne associaties mee. Fos is ook leuk, maar wel erg trendy. Mees vind ik veel te populair
Fos! Jonas te bijbels i.m.o. Mees vind ik nietszeggend en saai (sorry) en ken er teveel van. Fos of Fosse is lekker fris en vlot vooral
Love Jonas! Tijdloze naam Fos vind ik niet levensloopbestendig: nadat de baard in de keel zit is de naam niet meer mooi. En ik heb meerdere mensen met dyslexie in de kring die vos schrijven als fos dus dat helpt niet mee haha. Mees, prima naam maar beetje saai
Jonas gestemd, leuke en vlotte naam! Fos vind ik ook leuk, dus een goede tweede. Leuk dat je die naam niet zo vaak hoort. Mees vind ik helemaal niks. Saai, 13 in een dozijn naam.
Jonas. Ik houd niet zo van dieren/dingen als naam. Jonas is een hele leuke naam. Niet te oudbollig of te hip/ingewikkeld. Een naam die voor een volwassen vent ook nog leuk is
Mees vind ik meer voor een kind. Fos betekent 'licht' in het Grieks, maar ik denk meer aan een vos. Jonas vind ik het leukst voor kinderen én volwassenen, van elke leeftijd.
Jonas. Mees inmiddels wel een beetje te vaak gehoord. Fos, sorry, dat valt voor mij de opmerkelijke babynamen categorie. In de straat een jongetje die zo heet. Kan er echt niet aan wennen.
Jonas vind ik een hele mooie naam. Mees is niet mijn smaak, maar is geen rare naam. Fos vind ik echt niet mooi.
Jonas! Met afstand. Leuke, originele, klassieke naam. Mees vind ik heel afgezaagd en Fos een modenaam.