mijn petekindje heet ook Chayenna, weet ook al hoe haar zusje gaat heten maar weet niet of er bekende van haar meelezen dus dat zeg ik niet.
ben nog niet zwanger maar wij hebben wel al een paar namen bedacht Jongen: Bradley sam brooklyn valerio meisje noa chelsey kaylee
Toen we zwanger waren (miskraam in juli 06 geworden) waren we er best snel uit wat het zou worden. Gevoelsmatig hadden we beiden het idee dat het een jongen zou worden en dat ie dan Thijn zou gaan heten! Indien het een meiske was geweest hadden we haar de naam Rosalie gegeven , maar dan de roepnaam Roos van gemaakt. Persoonlijk koppel ik die namen aan die zwangerschap en mocht ik opnieuw zwanger mogen raken ( [-o< ) dan zou ik liever andere namen nemen uit onze top 5 die we samen hebben samengesteld. @ Emmaatje, Renee voor een meisje hebben wij ook in die top 5 staan ..haha Liefs Mirre
samen met jou veel mensen die hetzelfde dachten aangezien voor 2007 (of was het nu 2006) iris op nummer 4 staat Mijn vriend het ook een hele mooie naam!
@ponyville Ff off-topic sorry meiden, maarre zie dat je vandaag eerste termijnecho hebt! Succes! Spannend joh.
Ik vernoem trouwens als het een jongen is het naar mijn beide opa's alleen dan een beetje moderne versie zeg maar, ik vind het leuk als er een persoonlijk tint aan zit dus niet alleen maar mooi maar ook een betekenis voor jezelf.
Wij krijgen een meid en gaan haar Lisa noemen... We willen ook een 2e naam, maar daar moeten we nog even over nadenken! Groetjes Denise
een jongen hadden we SEM genoemd ..maar het wordt (is) een meisje en die kan je over een hopelijk korte tijd lezen
mijn zoontje heet djenn en als hij een meisje was geweest had ze caela geheten nu zou ik haar lana of iona noemen en een jochie pffff........geen idee! succes
Mijn zoon heet Thyronn Malveaux en me dochter Jayda Beyonçe Seygourney Mocht het nu een jongen zijn geweest zou hij Makaye Gregory geheten hebben. Maar de naam voor onze meid blijft nog even geheim... weet dat er bekende meelezen
wij hadden eigenlijk niet eens door dat Iris op nummer 4 staat / stond. een jongens naam hadden we al wel, maar geen meisjesnaam. daar konden we uren discussie's over hebben. maar we kwamen er maar niet uit. totdat we op een middag in de stad liepen en we hoorden de naam Iris... we keken elkaar aan... en pats, daar was onze meisjes naam!
Onze criteria voor een naam zijn: leuk, stoer, bekende namen (dus niet steeds moeten spellen), geen amerikaanse namen, niet in de top 10 (hoewel ik het wel vaak leuke namen vind, zoals al die anderen die hun kind zo noemen), kort, moet af te korten zijn, moet mooie betekenis hebben, samen met de doopnamen moeten de initialen leuk combineren etc etc. Haha, veel eisen maar nog nooit gelukt om een naam te vinden die aan allemaal voldoet! Enneh, ik zeg de namen niet, hou ze even voor mezelf (je weet maar nooit wie er meeleest).
Wij weten de namen ook al. Ivana voor een meisje. Brian voor een jongen. Ivana komt van mijn "man" Ivo Brian komt van mijn nichtje Shirley Bryana.
Loïs spreek uit als LOOWIS, veel mensen spreken het verkeerd uit en zeggen dan het merk spijkerbroek Als ze een jongen was geweest, was het Levi geworden.
Hihi, dit is wel heeeeel grappig. Wij hebben in oktober een dochter gekregen, genaamd Lieke. Als het een jongen was geweest had hij Daan geheten.
Nikki Andrea(roepnaam Nikki) had als 't een jongen was geweest Jaro Milan geheten Ik heb ooit ergens gehoord dat de betekenis van Jaro "zoon van" zou zijn maar dat heb ik later nergns meer terug kunnen vinden
Jongen: * Ralph * Sven * Olaf * Thijs Meisje: * Britt * Sophie * Fleur * Lotte * Lynn Dat zijn mijn lijstjes!