ts, als ik het goed begrijp heeft ze stiefmoeder tegen je vader gezegd dat je zoontje is gevallen. Misschien denk ik dan wel slecht maar zou het niet kunnen zijn dat je stiefmoeder de waarheid heeft verdraait? Misschien zit je vader ergens mee en heeft hij dat op jou afgereageerd. Zelf heb ik een hele goede band met mijn vader en hij is ook een keer enorm tegen mij uitgevallen om heel iets kleins. Ik heb hem toen een paar dagen met rust gelaten en heb hem toen opgebeld en gezegd dat ik erg geschrokken was van zijn reactie en hem zo niet kende. Achteraf bleek dat het hem hoog zat dat hij al een jaar werkloos was en dat op dat moment op mij afreageerde. Het had helemaal niets te maken met mij. Kan het niet zijn dat jouw vader ergens mee zit en dat op jouw afreageerde?
Belachelijk! Ik zou niks laten horen en wachten tot hij belt ofzo.. en als tie dan zegt, waarom hoor ik niks? Nou weet je dat niet? Dan is even goed uitleggen dat tie jouw gekwetst heeft en zn excuses aanbied!! Slaat echt nergens op. Alle kinderen vallen wel eens, ben je dan gelijk een slechte moeder als je 'even' de verkeerde kant opkijk... echt niet!!
Dus jij bent een slechte moeder, kent geen verantwoordelijkheidsgevoel en je bent een trut??? En hij sloeg je vroeger??? Die man is zelf in en in slecht! Wat een mafkees zeg!
Dit. Maar je zegt ook dat hij je vroeger soms heeft geslagen en dat er gezinsleden zijn die hierdoor met hem gebroken hebben. Ik snap heel goed dat je van slag bent, maar ik zou hem dan in elk geval niet zo serieus nemen.
Hij heeft misschien niet voor niets alleen nog contact met jou. Ik zou even een paar dagen afkoelen en dan om uitleg vragen. Kan goed zijn dat stiefmoeder het totaal fout heeft verteld, maar gezien het feit dat hij je vroeger ook sloeg klinkt het mij als een man die nogal primitief kan reageren. Erg vervelend in ieder geval dat hij je zo gekwetst heeft.
Nee dat denk ik niet, ik had het verhaal nog uitgelegd aan m'n vader... Stond vanmorgen op met een rotgevoel, ik zit er echt zo erg mee.. Toen ik zei dat ik me gekwetst voelde, moest ik niet zielig gaan doen en beter op m'n kind letten
Laat hem lekker in de stront zakken, hij heeft vroeger losse handjes gehad en nu weer zo'n reactie, hoeveel kan je hebben? Dit ligt niet aan jou! Ik zou geen contact opnemen! En er is een reden waarom niemand contact met hem heeft...
Ik zou vragen of hij ook flink op z'n hoofd is gevallen en er dan geen aandacht aan besteden verder. Met domheid kan je niets toch?
Nee daarom vraag ik heeft ze reden om aan te nemen dat je onzorgvuldig bent geweest. Een kind kan altijd vallen daar kun je niks aan doen. Zijn reactie is een hele rare reactie op een gewone val, daarom vraag ik if er een reden voor is. Zelf ben ik altijd van het meteen uitspreken. Het liefst zou ik in zon geval niks van me laten horen en denken dat hij zelf maar moet komen met excuses. Lastige alleen is dat hij volledig overtuigd zal zijn van zijn gelijk, anders had hij deze berichten niet verzonden. Dat zal dan heel lang wachten worden. De vraag is of he daarop wil/kan wachten. Zelf vind ik dat lastig boven je te hebben hangen. Ik zou hem daarom bellen of een berichtje sturen dat je dit heel vervelend vind en dat je ze graag wil uitnodigen vanavond om er even over te praten. Je hoeft dan zelf niet de deur uit, je bent in je eigen omgeving en laat ze maar komen en vertellen waarom ze zo reageren....
dit dus he, mister perfect.... omg..Die mankeert dus echt wel wat!! (met alle respect) hij weet precies hoe hij jou klote kan laten voelen, ik zou dat never nooit meer toelaten.. je bent nu volwassen!! (hij duidelijk niet!!) Ik ga gewoon verder niets meer zeggen.. :x is beter...*hoogzwanger*
Jeetje wat een reactie van je vader! Mijn zoontje is nogal een wildebras dus een bult of schaafwond is hier geen uitzondering.. Dat maakt mij nog geen slechte moeder.. Laat je niks aanpraten, je doet het top! Een ongelukje is zo gebeurd, je hoeft maar 1 seconde weg te kijken.. Aangezien je er nogal mee zit, zal ik wel in gesprek gaan met je vader, maar ook met je stiefmoeder. Ik zou zeggen dat ze van een mug een olifant gemaakt heeft en het verhaal zwaar overdreven aan je vader heeft overgebracht. Heel veel succes!
Ik weet wel hoe IK zou reageren, maar ik weet ook, dat dat niet goed is. Ik zou gemeen terug doen. Te beginnen met dat hij niet eens even vraagt hoe het met zijn kleinzoon gaat, dat hij niet vraagt naar jouw kant van het verhaal, dat hij het via de app doet, dat hij ontzettend beledigend en kwetsend is en dat het hem schijnbaar niet eens kan schelen. Of hij zich nu stoer vind en blij is geworden van het naar beneden halen van zijn eigen dochter, op het meest gevoelige ontwerp van een moeder, namelijk het moederschap. Vervolgens zou ik nog wat extra punten maken, waarom hij een slechte vader zou zijn ("alsof bovenstaande nog niet genoeg is"). Er zijn vast wel wat flauwe dingen te verzinnen, zoals dat met die vinger tussen de deur. Maar goed, dat is dus niet de juiste manier. Beter zou zijn om er heen te gaan en vragen wat hem bezielde om zo te reageren. Dat zijn eigen vrouw nog heeft gezegd, dat alle kinderen wel eens vallen. Of hij zelf nooit een bult of blauwe plek heeft gehad en of dat zijn moeder een slechte moeder maakte. En hem in zijn ogen kijken en vragen hoe het zou voelen, als jij hem een slechte vader zou noemen, terwijl je weet dat hij altijd zijn stinkende best voor je heeft gedaan. Dat zou denk ik beter zijn.
Zelf zou ik ze lekker negeren en als ze dan nog wel contact zoeken dan zeggen dat je het niet normaal vind. Vraag mij alleen af wat je stiefmoeder heeft gezegd tegen je vader. Blijkbaar heeft ze niet alleen gezegd dat je zoontje is gevallen. Zou met haar denk wel klaar zijn. Tegen jou zeggen kan gebeuren blabla en dan dit. Niet twijfelen aan jezelf
Ik zou per direct het contact verbreken, of beperken tot het absolute minimum, met mensen die zo tegen mij praten, eigenlijk. Familie of niet. Achter zulk raar gedrag zit ongetwijfeld een hoop ellende en frustratie. Denk lekker aan je eigen gezin!
zou dat ook doen. hier ook een hoop gedoe gehad, heb nu wel weer contact, maar heb er nu alweer spijt van.... maarja, doe het maar om de vrede voor iedereen in de familie te bewaren, maar nee... zóiets hoeft mijn pa hier niet te proberen iig....
Zodra mijn vader, moeder of welk familielid dan ook, zo tegen mij uit zou vallen dan zou ik daar klaar mee zijn. Een ouder die zijn kind een trut noemt en weet ik wat allemaal.. Zo'n persoon zou ik absoluut niet in mijn leven, of dat van mijn kinderen willen hebben.
Frustratie heeft hij ongetwijfeld.. Van de hele fam, z'n broer en zus en z'n eigen kinderen heeft hij alleen mij nog. Ik geloof niet dat hem dat in de koude kleren is gaan zitten ookal zegt hij dat het hem niks boeit. Het contact is al 6 jaar verbroken.
Ik voel met je mee. Paar weken geleden hetzelfde meegemaakt. Alleen was het mijn moeder, die mij een h..r via de app noemde. Verder negeer ik haar. Zij is al een lange tijd ziek. Geen excuses natuurlijk maar heb begrip voor.