Inderdaad vanwege de prijs even overleggen. Mijn tactiek zou zijn bellen en dan zeggen: "lieverd, ze zijn nu zo in de aanbieding (ahem) en als we minimaal 4-5 jaar met zo'n boom doen hebben we het er wel uit en ik ben er nu toch.... etc etc..." Overigens gaan wij van het weekend ook een nepperd bij de Intratuin halen. Bij die van ons hadden ze ook uitlopend assortiment met 50% korting. Ik vond dat daar hele mooie tussen zaten.
Ach, zo'n ding kun je toch weer ruilen als hij het niets vindt. Verder zou ik het overleggen als het kennelijk toch belangrijk is, anders zou je je het vast niet afvragen. Wij hebben een nepperd, al jaren. Ideaal, want we hebben een hond en die zwiept met haar staart niet meer steeds alle naalden uit de boom.
Ik heb jaaaaaaaaaren geleden (nog in de tijd van de guldens) eens een kerstboom gekocht de dag na kerst voor 60 gulden. Deze gebruiken we nog steeds en ben er nog steeds bij mee!
Mijn man zou me terugsturen. Wij willen alleen echte kerstbomen en geen nepbomen. Maar ik zou het dus ook niet in mijn hoofd halen om een nepboom te kopen aangezien ik het zelf ook niet wil.
HAHA, dat heeft mijn man een paar jaar geleden gedaan! Geen probleem mee gehad hoor. Hij ging op zoek naar een kerstboom en zag ergens een smalle nepboom staan. Je ziet wel dat hij niet echt is, maar dat is dan jammer. Hij kostte maar 25 euro.
Mijn man kan het niks schelen en we overleggen over aankopen zelden, alleen als het echt een bijzonder dure aankoop is. Maar ik wil zo'n nep ding niet in mijn huis, dus in dit geval gaat het ding echt terug. 😁😁
Bij Praxis tuincentrum hebben ze nu 25%korting op kunst kerstbomen. Intratuin is best wel duur hoor, zou sowieso nog even rondkijken. Ik zou het niet zo tof vinden als mijn vriend dat zonder overleg zou doen. Die krengen zijn aardig duur en ik wil zelf ook gewoon kijken wat ik mooi vind...
Met een peuter en kleuter in huis en nog huisdieren ben ik blij dat wij een kunstboom hebben. Aangezien hij zo vol hangt met versiering zie je het bijna niet (een hele kwalitatieve, gaat nu al 5j mee dus hebben geld er al uit) én het huis is niet vol met dennenaaltjes de komende maanden. Nadeel: hij ruikt niet als een echte, die geur is zalig!
Mijn vriend bemoeid zich daar niet mee. Scheelt wel weer troep en dan hoeft hij de boom niet naar boven te sjouwen en na de tijd weer weg te gooien. Maar bij ons geen nep boom dus hij heeft alsnog pech Ik las het verkeerd oeps. Ik zou het zelf niet waarderen omdat hij weet dat ik graag een echte heb!
Mijn kerstboom was bijna 300 euro. Dus ik zou dat niet zomaar kopen zonder te overleggen. Heb hem al 10 jaar en nog 5 jaar garantie erop en hij is nog perfect dus het geld heb ik er allang uit en nog steeds heeeeel tevreden mee, we hebben toen gekeken voor die boompjes van 50-100 euro maar die waren lang niet zo mooi en zo vol als deze. Deze is 2.30 en heel vol.
Mijn man heeft 3 jaar geleden een kunstboom gekocht zonder overleg bij de gamma. Een model van het jaar daarvoor en voor een redelijke prijs. Ik was er juist erg blij mee want het is echt een mooie kunstboom. Die echte bomen waren ieder jaar weer een teleurstelling en daarom vond ik het helemaal prima en we zijn nog steeds bij elkaar Ps Hij heeft hem overigens van zijn eigen geld betaald. Het grote voordeel van gescheiden rekeningen.
Ik zou het echt niks vinden, ik vind een neppe kerstboom namelijk vreselijk. Laat mij maar lekker een mooie echte lekker ruikende, niet prikkende boom uitzoeken en kopen om er dan thuis achter komen dat ik toch echt weer een te grote gekocht heb . Ik zou je dus als ik thuis kom terug sturen naar de winkel om hem terug te brengen en dat zo duidelijk maken dat ze niet eens meer over een neppe zal nadenken haha gelukkig weet mijn man hoe gehecht ik ben aan mijn 'ik moet een echte kerstboom wens'.
Dit zijn toch echt typisch dingen die hier wel overlegd worden, hij moet er natuurlijk net zo goed tegenaan kijken. Ik vind het zelfs een beetje raar om niet even te overleggen, kan toch snel met een appje ofzo? Of zeg je het expres niet omdat je bang bent dat hij het niet wil?
Mijn vriend had al een kunstkerstboom dus ik had niks te zeggen 😂 Het is een witte en ik ben hem nu wel zat mjah..
Hij reageert 9 van de 10 keer niet als hij aan het werk zit. Nu staat zijn telefoon bijvoorbeeld uit.... Maar heb hem net een mailtje gestuurd. Hij is er niet echt enthousiast over, dus ik ga vandaag denk ik alleen even kijken en dan beslissen we later wel
Het zou hier thuis niks uitmaken. Het boeit hem allemaal niet zo omdat ik er vaak kritischer in ben met dat soort dingetjes. Zolang ik het van mijn eigen geld doe dan.
Ik was altijd tegen, maar nu ik er 1 heb: helemaal top! Veel beter voor het milieu ook. Is toch eigenlijk ook debiel, om elk jaar een boom te 'doden' om hem na een paar weken naar de stort te brengen.
Ja, dat dacht ik dus ook, Merah.... Ten eerste: op termijn is het goedkoper, ten tweede: geen gesleep met de kerstboom (wij hebben geen auto) en ten derde dus dat het voor het milieu uiteindelijk ook beter is dan elk jaar boom kappen, laten vervoeren, etc.
Hier gaat mijn man niet over de aankopen qua decoratie in huis, omdat het hem geen zier kan schelen wat er staat hij weet dat ik niet met geld smijt, maar als ik iets graag wil en het kost bij wijze van 200,00 en het geld is er, dan koop ik het. Zo doet hij dat net zo goed.
Eigen geld? Je leeft toch samen dan heb je toch niet meer '' jouw geld '' en '' mijn geld '' ? Maar goed, dat is een andere discussie. Ik vind vaak een kunst kerstboom veel mooier dan een echte, vind ze vaak van die open gaten hebben enzo, ik loop ieder jaar weer over verschillende kerstbomen verkoop plekken en nooit heb ik zoiets van '' Jaaaaa die boom vind ik mooi ''