Ik heb al veel lijsten bekeken dus dacht misschien kent iemand van juliie toevallig iemand met een naam die wij zoeken. We zitten een beetje op pepijn, olivier, florian, maar ze zijn het net niet zeg maar. We zoeken iets aparts, wat je niet veel hoort, maar als je het uitspreekt wel doodnormaal klinkt. Ik hoop op een paar suggesties. Svp geen lijstje plaatsen vanuit internet, de meeste ken ik al.
Arnaud Bastiaan Casper Camiel Daniël Fabian Hessel Ingmar Jesper Jorick Joris Jonas Matthijs Matthias Maurits Marijn Midas Manuel Michiel Micah Rogier Reinier Rutger Roderick Rafael, Raphael Sebastiaan Silvijn Silvan Samuel Tobias, Thobias Valentijn
Geen lijstje van internet, maar van mijn eigen verzamelde lijst Zit er iets bij ? Aurijn Arwout Aucker Beerten Berwout Bodijn Casijn - Cazijn Corneel Dancker Egbert Ewijn Ewoud Faber Floren Gerout Govert Gooswijn Hubrecht - Huibrecht Joren Jorrijn Jortijn Jurrijn Korneel Lander Levijn Lutijn - Luthijn Machiel Marnix Marwijn Percijn Radbout Rombout Reinder Riemer Roelof Roeland Sybout Thynand Tiemen Tybout Wander Wibout Wijnand - Winand Wynout Met 3 of meer lettergrepen komen later ...
Ardian Allowin Bodhian Borian Casimir Caspian Cassian Cedarian Cleander Darian Davian Dimian Dorian Dorion Eduard Elion Eldrian Emeric Emilian Evander Ferian Florival Gideon Gilliam Gustian Iliam Isander Jellerik Jorian Jurian Justian Kyrian Laurian Leander Leonard Levian Lorian Lukian Lysander Marius Mederic Menander Niander Nicander Nordian Norian Odilon Robian Rodion Romarik Sephander Silvander Tabian Thorian Tobian Tymian Zorian
De namen die je noemt zijn het dan denk ik allemaal net niet omdat je die wel veel hoort, denk ik? Of hoe niet-veel-voorkomend moet de naam precies zijn? Hier wat ideetjes die je hopelijk nog niet of niet zoveel bent tegengekomen. Lastig in te schatten. Maar de lijst komt in elk geval niet van internet Andreas Anthonie Arnoud Bastian, Bastiaan Bastijn Bodian Boudewijn Camiel Casijn Casimir Cedric Christophe / Christoph Christopher Constantijn Diede, Diederik Diemer, Dieter Dinand Dorian Edward, Eduard Elias, Ilias Eliël Elmar, Elmer Elwin, Erwin Emiel Ephraïm Eric / Erik Esben Etienne Ewald / Ewalt Ewoud / Ewout Feije Finnian Florijn, Florentijn Hessel Ilan, Ilian Ilmar Ingmar Ismael Iven, Ivan, Iwan Jannick Jarne Jefta Jelger Jelke, Jelko / Jelco Jelmer, Jelmar Jeroen Jillis - Joachim, Jochem Jonas Jonathan Joren, Jorian Jorik / Jorick Jorre, Josse Jozua, Josué Julan, Julen Juliën / Julien Julius Jurriaan, Jurrian Jurriën Jurrijn Justus Karsten / Carsten Keije Laurens, Lorens Laurits / Lauritz Leander Lemuel Lennard / Lennart Leonard Levijn, Levin Lias Lieven Linus Livius Lodewijk Loïc, Lowie Lucan / Lukan Lucian, Lucius Maël Magnus Manuel Marcus Marik, Marnik Marius Marnix Marten, Maarten Martijn, Mathijn / Matthijn Mathieu Mathis Mattan / Matthan Matthias / Mattias, Mattia / Matthia Maurik, Maurijn Maurits, Morits / Moritz Maxim Melchior Menno Merlijn, Merijn Midas Milian Nemuel Nicolas Olaf Otto Perrijn / Perijn Piotr / Pjotr Pippijn Quintijn Quintus Quirijn Ralph / Ralf, Rolf Rafael / Raphael Reinout / Reinoud Roald Robian Roderick Roelof Romijn / Romeijn Sebastian, Sebastiaan Silas Silvester Silvian, Silvan, Silven Silvijn Simeon Stellan Steven Sybren Teije / Thije Teunis Thias / Tias Thorsten / Torsten Tobian, Tobias Tobin Torben / Thorben Waldemar Walter Warner, Werner William, Willian Xander Zeger / Seger
Jonat(h)an Boudewijn Diederik Tobias Benjamin Valentijn Rogier Samuel Julian Jurriën Fabian Manuel Tobian
Oooh thanks voor de suggesties. Heb mijn man net een voorstel van florentijn gedaan. Ben benieuwd. Ik ben zelf erg van de benjamin/florian/silvian maar vind mijn man te kak. Olivier vinden we beide oke, maar geen wauw gevoel bij. Nog meer tips?? Er Zitten er wat tussen waar ik inderdaad nooit van gehoord heb dus dat vind ik fijn
Olivier, leuk! Jonathan! Christopher Christiaan Benjamin! Sebastiaan Philip Nathan Nathaniel Bastiaan Floris Joris Florian Tobian Tobias Tobin Silvijn
Quintijn Elias Sandar/ Sandor Rubin Matthieu Ferran/ Ferron Jochem Machiel Michiel Caspar Hugo Xander Julius Justus Arthur