Vayen Jaylinn Jayla Jenna Joann Joëlle Joella Jazzlinn Dena Jennely Yael Jayden Jake Jace Dylan Dane Jason Roan Joe Lyem Steve Dean Kan een heel elftal noemen maar ben zelf nog niet uit de naam terwijl de tijd begint te dringen
Naam van onze dochter natuurlijk en verder: Soraya Amelie Javier Ninthe Sophia Benjamin Fender Rico Een 9-tal dus. De andere twee naamloos
Ik doe net als Misa twee elftallen jongenselftal Oscar Arend Frank Esper Nino Paul Wessel Gilles Ivo Thieu Sebastiaan meisjeselftal Madelief Anna Kirsten Esmarie Barbara Tessel Lorijn Pia Doris Wanda Silke
Meisjes top 11 1. Naam oudste dochter 🎀 2. Naam jongste dochter 🎀 3. River 4. Mika 5. Emma 6. Danae 7. Isabel 8. Anna 9. Zoë 10. Chelsea 11. Jolé Jongens top 11 1. Naam voor onze babyboy 💙 2. Nolan 3. Dorian 4. Mikay/mikai 5. Storm 6. Dex 7. Misha 8. Ravi 9. Noah 10. Jonah 11. Jack
Meisjes elftal Naam dochter Philou Soleil Jolie Isolde Mia Pippa Tordis jinthe Loïs Gaia Jongens: Vidar Teus Fender Runar Faber Stach Lev Morris Pax Jack Maximiliaan
1. Sienna 2. Vienna 3. Danee 4. Orlando 5. Brooklyn 6. Tiana 7. Ines 8. Destin 9. Aylin 10. Liyana 11. Dante
Ik vind 11 nog steeds weinig, kan wel een honderdtal bedenken! Maar een 11-tal: Nieke, Tijmen, Mijke, Siebe, Roos, Tibbe, Merel, Jelte, Silje, Levijn, Bente
Jasmijn, Samuel en Vince (Vincent) had ik er ook zo tussen kunnen zetten. Grappig is dat he...! Maakt me altijd nieuwsgierig naar de persoon erachter.
Roald Kida Nika Midas thalia Lula Inaya Dinja Darko Kayne Lino Zooooo best lastig: heb de leukste jongensnamen al aan mijn jongens gegeven en wil hun namen hier niet noemen 😉 Ook de namen die we nu hebben gereserveerd voor zowel een jongen als een meid staan er niet tussen. Dus dit zou mijn elftal zijn die ik na nog een zoon en een dochter zou krijgen 😊😊😊
Hihihi kijk mijn lijstje na en zie dat elke meiden naam met een a eindigd .. best grappig want van de drie namen die we voor een meisje hebben eindigen er twee juist niet op een a...
Hmmmm.... ik zie inderdaad wel overeenkomsten dat men ofwel hangt aan heel korte namen, of Scandinavische of Franse namen, beter gezegd: ik zie wel duidelijk een bepaalde voorliefde in de naamkeuze. Mooi om zo te zien. De achtergrond van "mijn" namen is heel divers Mijn elftal.... allereerst natuurlijk mijn kindjes Mariëlla Dominique Yannick* (al had hij deze naam niet gekregen wanneer hij was blijven leven ivm een nichtje/tantezegger met bijna dezelfde naam) Fabian Fabienne Nicolette (afgekort tot Colette ) Aimee Friso Benthe Ronja Fardau
haha goede vraag, ik kom nog niet eens op 1 geschikte naam voor mijn dochtertje.. AAAAH spannend wordt het, maar niet helemaal waar heb nu wel een paar opties. maar in elk geval geen 11!!