Ojeeeee 1 belangrijke vergeten: Olivia! Een 11tal aan namen weten zegt niets over of je er ook goed 1 kan kiezen.........
Pfoe 11, moet er niet aan denken Vond de naam voor ons 3e meisje al moeilijk genoeg. Féline Lorena Naam baby Lily Aimée Lotus Fender Hugo Thomas Oliver Manuel
Tijdens het lezen van jullie lijstjes wordt ik helemaal enthousiast... Ben de namen van mijn (toekomstige) nog niet tegen gekomen. .. jeeee dus toch een beetje aparte smaak 😉 Btw: 11 is ook voor mij veelste veel hoor 😉
Ja heel leuk! Ik ben ook benieuwd. Wie weet hoeveel wij (en onze levens) op elkaar lijken Olivia vind ik inderdaad ook prachtig. Kon ook niet anders hihi
Poeh een elftal 1. Naam dochter 2. Naam baby boy 3. Valerie 4. Juliette 5. Victoria 6. Sophia 7. Julius 8. Floris 9. Quinten 10. Constantijn 11. Benjamin
Een elftal, oeff nee dat is me echt te veel, Maar elf mooie namen opnoemen moet lukken.. Jasmijn Marenthe Madee Sophie Julot Fedde Silvijn Ference Hugo Floris Julius
Lauren Linde Melen Fee Dani Sofie Mayka Lune Lotus Jongen: Sem Silvian Hidde Noah Mason Riley Milan dus wat reserve spelers haha
Oh over hoofd gezien, dan doe ik lucas er bij Mijn rijtje namen hoor en zie ik erg weinig in mijn omgeving dus ik hoop dat dat zo blijft