Naam dochter Naam zoon Elora Ira Ezra Odin Jula Ayla Ise Mirre zoals jullie zien ben ik gek op de A en de I klank...
Ik ben al een eindje op weg, hihi Heb al zes kids: N.oa J.onne S.terre M.ees Q.uinn P.epijn Verder: Morris Femke Lenne Jasmijn Nikki
wat een verschillende namen hebben je kids! Leuk....ik hou d'r van, verschillende stijlen binnen een gezin
grappig..... ik vind jouw meidennamen echt supermooi. Zo'n beetje hetzelfde als mijn lijstje, terwijl je jongensnamen weer totaal niet mijn smaak zijn.
Wat grappig je bent pas de 2e wat ik hier ook met die naam lees. ALs mijn dochter een jongen was geweest had ze ook Ferdi geheten
Leuk, een namen topic! Ik heb zelf veel moeite gehad met namen bedenken voor onze kleine man. We wisten niet of het een jongen of meisje zou zijn Oké hier gaat ie: Jongens: Daniël (zo heet mijn zoon) Marijn Noah Lucas David Stijn Rowan Keano Meisjes: Robin Amber Elin Sara Vajèn Esmee Anne Emma Nikki Ik kom niet tot 11 hoor hihi
Ooooeh dit is leuk! Wat een mooie namen komen er allemaal voorbij en zoveel verschillende stijlen en smaken. Ik kan nog wel inspiratie voor jongensnamen gebruiken! Meisjes: Guusje Jasmijn Sam Fem Lenthe Hazel Rue Ruby Thijmen Sep Bram
Wat een leuk topic! Ik doe graag mee! Heb wel veel verschillende namen. Veel namen die ik niet zal gebruiken omdat man en ik niet dezelfde smaak hebben. jongenselftal: 1.Naam 1ste zoon 2.Naam 2de zoon 3.Thomas 4.Mathijs 5.Julian 6.Olivier 7.Cas 8.Finn 9.Simon 10.Marijn 11.David 12.Elias meisjeselftal 1.Amelie 2.Rosalie 3.Elsa 4.Sophie 5.Jasmijn 6.Mia 7.Isa 8.Emma 9.Amber 10. Isabel 11.Charlotte 12.Lize
Leuk, dit topic! Meisjes: -Sofie -Evy -Nienke -Mirte -Veerle -Lise -Tessa -Isa -Suze -Rosa -Noa Jongens: -Thijs -Simon -Bas -Joey -Tim -Stef -Joël -Alex -Sam -Bram -Floris
Jongens: - Milan - Olivier - Julius - Hugo - Pepijn - Merijn - Valentijn - Tobin - Ruben - Espen - Lucius Meisjesnamen: - Isabelle - Juliëtte - Josephine - Charlotte - Eloise - Leonore - Sophia - Hannah - Frederique - Lenthe - Emma
Meisjes: Julia Olivia Ophelia Seraphina Madelief Lilia Jongens: Sebastian Alexander Storm Valco Silas ...
Egon Julius Hugo Rafaël Maurits Midas Jacob Ramses David Iris Welmoed Zoals je ziet worden het vooral jongens.