Dan had mijn zoon Marvin Fynn of Tycho geheten maar dat vond mijn toenmalige partner niet mooi. De naam die we nu hebben voor ons knulletje heb ik bedacht dus die zou hetzelfde zijn gebleven.
ik vond michael (uitspreken zoals je het zegt) en joshua vond ik ook erg mooi en gabriel (voor een jongen, engels uitspreken) stefan (mijn vriend)vond dit dus niet mooi
Thanks, ik ook! Ik hoopte manlief over te kunnen halen, maar hij vond m echt niet mooi als roepnaam. Als tweede naam mocht ie wel, dus wie weet kan ik m ooit nog combineren
Na 25 weken heb ik mijn man eindelijk zover dat hij de naam ook leuk vind die ik al vanaf de eerste weken in mijn hoofd had. Daar ben ik dus heel blij om!! Bij onze eerste zoon is dat me niet gelukt hoor! Toen is het mijn tweede keuze geworden en dus zijn eerste. Ik heb m langzaam laten wennen aan de naam want hij kon m niet echt, dus vaak genoeg zeggen heeft bij mij geholpen en nu vind hij t ook een hele mooie naam!!
Mijn man en ik hadden een heel andere smaak qua namen, en we hebben er dan ook erg lang over gedaan om een naam te vinden die we beide mooi vonden. Als ik het alleen voor het zeggen had, dan had Lucas nu Pepijn geheten.
Leuke topic! Ik vind Jilles voor een jongen erg leuk... mochten wij ooit een zoon krijgen gaat dat em helaas niet worden want manlief vind het maar niks. We hebben nu wel een andere leuke jongensnaam die we allebei erg leuk vinden. Onze dochter haar naam heb ik bedacht en heel vaak gezegd en toen vond hij het ook een hele mooie naam, gelukkig maar!
Als ik het alleen voor het zeggen had , Heette mijn dochter Olivia En mijn zoon. Jayden (toch zn 2 de naam geworden
Ik heb nog geen kids en ook geen man hihi Als ik zou mogen kiezen dan vind ik erg mooi.. Marenthe Jasmijn en Julius Silvijn
Hier had ons meisje gewoon hetzelfde geheten! Overigens blijf ik de naam Merle ook erg mooi vinden, maar dat vind mijn man niks!
Onze dochter zou dan Julie geheten hebben, op z'n engels uitgesproken. Jongensnaam was zijn idee, maar het was echt ons beider eerste keus.
Als ik het alleen voor het zeggen had zou ons meisje Olivia geheten hebben...maar manlief vond het nodig om 100x per dag olijfje tegen mijn buik te zeggen Dus nu is het Liv geworden, dat was de enige naam die we allebei leuk vonden. Nou ligt onze smaak mijlenver uiteen, ik hou meer van lange dromerige namen zoals Isabella, Olivia en Rozemarijn enz en manlief is meer van de simpele saaie namen. Jongetjesnamen waren we overigens wel overeen, als on meisje een mannetje was had ze levi geheten
de eerste zou sean scott heten vond me man een geweldige naam, ik net wat te haha.....dus dat is iets anders geworden waar we samen ook mee konden leven, hij bedacht de 1e naam en ik de 2e of hoe je het ook zeggen moet. Hij heeft 2 namen iniedergeval. De 2e zou ook een 2e naam krijgen maar me man vond die naam niet mooi dus dat is bij 1 gebleven. Ons meisje zou shania naomi heten had altijd gezegd dat als ik een meisje zou krijgen dat ze dan shania zou heten en naomi klonk er mooi bij, maar de laatste dagen voor de bevalling kwam ineens een andere naam in me op en die is het geworden. En iedereen keek er raar van op dat het die naam is geworden omdat ze allemaal wisten dat ik gek was van de naam shania haha.....Mocht er ooit nog een meisje bij komen, gebruik ik de naam misschien alsnog haha..... Was de eerste een meisje geweest dan had ze Dana Serena geheten, net als bij de 2e en was de kleine meid een jongen geweest dan had ze levi geheten.....